اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/27    کد خبر: 15726907   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

خبرنگار و فعال رسانه‌ای؛

رویکرد شرکت پترو پالایش با اصحاب رسانه شاهین‌شهر تقابلی است و نه تعاملی/فرماندار به مدیریت شرکت پترو پالایش تذکر دهد

رویکرد شرکت پترو پالایش با اصحاب رسانه شاهین‌شهر تقابلی است و نه تعاملی/فرماندار به مدیریت شرکت پترو پالایش تذکر دهد

  خبرنگار و فعال رسانه‌ای گفت: متأسفانه رویکرد روابط‌عمومی شرکت پترو پالایش شاهین‌شهر با اصحاب رسانه شاهین‌شهر و میمه یک رویکرد تقابلی است و نه تعاملی.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا به نقل از شرق ناب نورالله جویا با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به نشست اخیر محسن قدیری مدیرعامل پترو پالایش اصفهان با اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: جناب آقای قدیری سطح علمی شما به‌اصطلاح مرد سال صنعت پالایش نفت کشور چقدر هست که نمی‌دانید شرکت پترو پالایش در محدوده جغرافیایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه قرار دارد و نه شهرستان اصفهان و باید به‌جای به‌کارگیری عنوان شرکت پترو پالایش اصفهان از عنوان شرکت پترو پالایش شاهین‌شهر استفاده کنید.


وی افزود: متأسفانه همیشه مدیریت شرکت پترو پالایش شاهین‌شهر به‌جای اولویت قرار دادن خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شاهین‌شهر و میمه در انتشار اخبار و نشست‌های خبری از خبرنگاران استان اصفهان برای پوشش اخبار خود استفاده می‌کند که این به‌دور از انصاف و عدالت اجتماعی است.

خبرنگار و کارشناس حوزه رسانه و ارتباطات تصریح کرد: ما اصحاب رسانه شهرستان شاهین‌شهر و میمه از فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌عنوان نماینده عالی دولت انتظار داریم در راستای حمایت از خبرنگاران بومی شهرستان یاد تذکرات لازم را به مدیرعامل شرکت پترو پالایش داده و در اصلاح ساختاری نام این شرکت از اصفهان به شاهین‌شهر تمام تلاش و همت خود را بکار بگیرند.

وی اضافه کرد: متأسفانه رویکرد روابط‌عمومی شرکت پترو پالایش یا همان پالایشگاه شاهین‌شهر با اصحاب رسانه شاهین‌شهر و میمه یک رویکرد تقابلی است و نه تعاملی و در این هم نیاز هست فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه ورد پیدا کنند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پالایشگاه اصفهان #نفت #شاهین شهر #میمه #کاظمی طبا #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+