اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/11    کد خبر: 15726835   در دسته بندی چند رسانه ای نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه:

اعضای هیئت رئیسه شوراهای شاهین شهر تا ۱۴ مرداد معرفی شوند

اعضای هیئت رئیسه شوراهای شاهین شهر تا ۱۴ مرداد معرفی شوند

  فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: آخرین مهلت اعلام اسامی هیئت رئیسه شورای های شهر برای سال سوم ۱۴ مرداد است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان به نقل از مهر سیدمحمدرضا کاظمی طباء با تبریک فرا رسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن زمان قانونی انتخابات هیأت رئیسه شورای های شهر شهرستان شاهین‌شهر و میمه برای سال سوم لذا اعضای شوراهای شهر تا ۱۴ مردادماه در این راستا برای اعلام اسامی بیشتر فرصت ندارند.


وی افزود: انتظار دارم اعضای شورای شهر شهرستان شاهین شهر و میمه بر اساس ضوابط و مقررات در این راستا عمل کرده و هر چه زودتر اسامی جدید هیأت رئیسه شوراها را به فرمانداری اعلام نمایند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار باید از روز دوشنبه تاریخ ۱۶/‏۰۵/‏۱۴۰۲ تا روز یکشنبه تاریخ ۲۲/‏۰۵/‏۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۸ جمعاً به مدت ۷ روز، از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir وارد و با تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز، درخواست خود (پیش ثبت‌نام) را جهت کاندیداتوری مجلس اعلام نمایند.

وی با تاکید بر اعلام بی طرفی همه دستگاه‌های اجرایی در انتخابات اسفندماه امسال، افزود: فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را دارد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #سیاست #ایران #شاهین شهر #اصفهان #کاظمی طبا
ما را دنبال کنید:

نظرات بازدیدکنندگان

 محمدرضا کیانفر
. محمد مهاجری اصولگرا گفت: برای برون رفت از بحران بهتر است مردم در انتخابات مشارکت کنند. آقای مهاجری، مطمن باشید مردم فقط در صورتی در انتخابات مشارکت می‌کنند که کاندیداهای مخالف انقلاب رد صلاحیت نشوند زیرا به روشنی فهمیده‌اند که انقلاب یعنی خیانت و جنایت و فساد. هیزم سوخته شمع ره و منزل نشود، باید افروخت چراغی که ضیایی دارد. گرگ نزدیک چراگاه و شبان رفته به خواب، بره دور از رمه و عزم چرایی دارد. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.
+