اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/5    کد خبر: 15726717   در دسته بندی اقتصادی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

دبیر کار گروه آرد و نان شاهین‌شهر؛

افزایش 10 درصدی قیمت نان در شاهین شهر و میمه

 افزایش 10 درصدی قیمت نان در شاهین شهر و میمه

  دبیر کار گروه آرد و نان شاهین‌شهر و میمه گفت: قیمت نان در واحدهای صنفی نانوایی، شهرستان شاهین‌شهر و میمه نزدیک به 10 درصد افزایش یافت.

رسول صالح دبیر کارگروه آرد و نان فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: نان نوع یارانه یک هیچ افزایش قیمتی در حال حاضر نداشته است؛ اما در نان یارانه دوم از امروز ۵ تیرماه ۱۴۰۲ شاهد افزایش قیمت جزئی حدود 10 درصدی در برخی انواع نان‌ها هستیم.


وی با بیان اینکه طرح شناوری سهمیه آرد به‌صورت آزمایشی از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز گردید است، افزود: این طرح نسبت به میزان فعالیت دستگاه‌های کارت‌خوان مستقر در واحدهای صنفی نانوایی از اردیبهشت‌ماه امسال به‌صورت رسمی در واحدهای صنفی نانوایی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه اجرایی شد.

دبیر کار گروه آرد و نان فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: سامانه آرد و نان به‌صورت کشوری و استانی شده است و تخصیص آرد سهمیه‌ای نسبت به فروش هر دهک واحد صنفی در سامانه یاد شده شارژ می‌گردد.

وی با بیان اینکه یارانه دولتی آرد تنها برای نان‌های یارانه‌ای بوده است که قیمت و تعرفه آن بستگی به نوع پخت و نوع نان متفاوت است، بیان داشت: چنانچه در سامانه فروش نان با کارت‌های تکراری یا تجمیعی بدون ثبت فروش نان انجام پذیرد تراکنش غیرمتعارف و سوری برای واحد صنفی محسوب می‌گردد.

صالح با بیان اینکه بحث نظارت بر نانوایی‌ها با سازمان بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و ادارات زیر مجموعه شهرستانی است‌، گفت: مردم اگر چنانچه تخلف صنفی در حوزه نانوایان مشاهده کردند سریعاً با سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند. وی در پایان خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها نیز انتظار داریم در حوزه اطلاع‌رسانی دقیق در حوزه تخصیص سهمیه و افزایش قیمت نان با ما همکاری کنند. 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #گندم #آرد #نان #اصفهان #جویا
ما را دنبال کنید:
+