اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/28    کد خبر: 15726688   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

امروز اتفاق افتاد؛

رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه معرفی شد

رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه معرفی شد

  حجت‌الاسلام احمد بابایی به‌عنوان رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور حجت‌الاسلام قاسم باقریان امام‌جمعه شاهین‌شهر، سید محمدرضا کاظمی طباء فرماندار، حجت‌الاسلام مهدی فوقی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، سرهنگ پاسدار مهدی ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه، سعید ابریشمی راد شهردار شاهین‌شهر و سایر مسئولان در محل سالن اجتماعات دفتر امام‌جمعه شاهین‌شهر برگزار شد.


*به برکت این نظام مقدس شیعیان در مناسب ترین شرایط تاریخی قرار دارند

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام قاسم باقریان ضمن خوش آمد گویی به میهمانان حاضر در جلسه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین تغییر و تحولات مدیریتی است که در آن اتفاق می‌افتد.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز شیعیان و محبان علی بن ابی‌طالب (ع) و منتظران ظهور فرزندش حضرت مهدی فاطمه (عج) در شرایط مناسب‌تری نسبت به سایر زمان‌های تاریخ قرار گرفته‌اند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با تأکید بر اینکه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خیلی مراقب باشند که راه و مسیری که خون پاک هزاران شهید به‌پای آن ریخته شده است را گم نکنند، تصریح کرد: در راه خدمتگزاری به مردم نباید از هیچ‌گونه تلاش و کوششی مضایقه کرد.

*متفاوت بودن خروجی فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به سایر نهادها

در ادامه سید محمدرضا کاظمی طباء ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت جوادالائمه و همچنین تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: خروجی فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی با سایر نهادهایی همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا حتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بسیار متفاوت است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه از همان آغاز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی بر مبنای انقلابی و فعالیت‌های جهادی و تبیینی بود، خاطرنشان ساخت: امروز با توجه به شبیخون فرهنگی دشمنان بخصوص در حوزه رسانه و فضای مجازی موجب گردیده است که رسالت این سازمان دوچندان شود.

*در حوزه نشر خوبی های نظام مقدس جمهوری اسلامی خوب عمل نکرده ایم

در ادامه حجت‌الاسلام مهدی فوقی اظهار کرد: آن چیزی که امام (ره) مبنای تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی قرار دادند و بر آن تأکید ویژه‌ای داشتند نشر خوبی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که امروز مقام معظم رهبری از آن به‌عنوان جهاد تبیین یاد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نباید در بیان خوبی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لکنت‌زبان داشته باشد، اضافه کرد: متأسفانه باید اعتراف کنم در حوزه نشر خوبی این نظام به‌خوبی عمل نکرده‌ایم و همیشه دشمن در حوزه روایتگری وارونه واقعیت‌ها چند قدم از ما جلوتر بوده است.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در حوزه فعالیت‌های تبلیغی مسجد سنگر است و باید از ظرفیت این سنگر مهم انقلاب به‌خوبی استفاده کنیم، تصریح کرد: باید با تلاش شبانه‌روزی فضای دینی و قرآنی را در جامعه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش تصدی‌گری را بازی نکرده و نخواهد کرد، ادامه داد: باید اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را برون‌سپاری کنیم و کار را به خود مردم واگذار کنیم.

حجت‌الاسلام فوقی اظهار کرد: آنچه مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است این هست که همه فعالین فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی باید بر دمیدن روحیه امید و نشاط در جامعه کمک کنند و از تفرقه انداختن و چنددستگی به‌شدت پرهیز نمایند تا بتوان این ناتوی تبلیغی دشمنان را در نطفه خنثی‌سازی کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات چند ساله حجت‌الاسلام حسن بابایی تقدیر و تشکر به عمل آمد و حجت‌الاسلام احمد بابایی به‌عنوان رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شدند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #سازمان تبلیغات اسلامی #شاهین شهر #اصفهان #جویا #نظام #مردم
ما را دنبال کنید:
+