اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/24    کد خبر: 15726680   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 9  دقیقه

روز گذشته اتفاق افتاد؛

حجت‌الاسلام بیدرام جهت شرکت در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا داد

حجت‌الاسلام بیدرام جهت شرکت در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا داد

  حجت‌الاسلام روح‌الله بیدرام رئیس اداره اوقاف شهرستان اصفهان جهت شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم از سمت خود استعفا داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام روح‌الله بیدرام رئیس اداره اوقاف شهرستان اصفهان جهت شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا و استعفای وی مورد پذیرش مدیرکل اوقاف استان اصفهان قرار گرفت و در ادامه طی پیامی به شرح زیر از مردم اصفهان در زمان مسئولیت خویش کمال قدردانی و تشکر را کرد.


بسمه تعالی

هیات امناء و مدیران محترم اجرایی بقاع متبرکه و مساجد، ائمه جماعات محترم، متولیان محترم موقوفات شهرستان اصفهان

 با سلام و صلوات و درود بر محمد و آل محمد(ص)؛

احتراماً اینجانب روح اله بیدرام رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان؛

خداوند متعال را شاکرم که بر من منّت نهاد و توفیق خدمت به بقاع متبرکه و موقوفات در شهرستان اصفهان را از سال 98 عنایت فرمود ضمن قدردانی از حسن نیت و اعتماد مدیرکل محترم، خدای عزیز را شاهد می گیرم در طول دوران مسئولیت خود به عنوان خادم بقاع متبرکه و موقوفات سعی نموده ام تمام تلاش و همّ خویش را بدین وظیفه امانی مصروف دارم ولیکن در همین مجال از همه ی سروان مکرم و همه ی مومنین و مومنات و شهروندان عزیز و دوست داشتنی اصفهان قهرمان، تقاضا دارم چنانچه قصوری از این بنده ی کمترین سر زده به بزرگواری خودشان عفو فرموده و از دعای خیرشان بی بهره نفرمایند.

اکنون که با توجه به توصیه جمعی از معتمدین، نخبگان و دلسوزان در خصوص حضور اینجانب به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ و با عنایت به بند ب ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مهلت درج شده جهت استعفا و قبول آن توسط مقام مجاز، لذا مورخ ۲۳ خرداد ماه با تقاضای استعفای اینجانب از مسئولیت ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان موافقت گردید.

اینجانب در هر موقعیت و در هر مسندی از نظام مقدس جمهوری اسلامی که توفیق خدمتگزاری داشته باشم، در برابر خون پاک شهدای گرانقدر و فداکاری جانبازان و آزادگان و ایثارگران قطره ای بیش نخواهم بود و و در راستای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت به عنوان یک سرباز کوچک، همیشه سر تعظیم فرود خواهم آورد.

در پایان از خداوند منّان که نعمت های بی کران خود را به حقیر ارزانی داشته است، توفیق خدمت بی منّت و صادقانه و توفیق سربلندی و عزّت و عظمت را خواهانم و امیدوارم در زیر پرچم ولایت در آینده نیز بتوانم از قانون اساسی و همچنین حقوق قانونی مردم عزیز مانند یک سرباز و یک خادم کما فی السابق پاسداری نمایم.

خدایا! یاریم کن تا آنچه از من خواستهای به درستی و شایستگی انجام دهم وخدمتگزاری بی منّت و صادق باشم و در همه حال تو را ناظر بر خود ببینم. خدایا! یاریم کن تا لحظهای دینم را برای دنیای خود و دیگران نفروشم و همواره در خدمت به مردم کوتاهی نکنم.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا حجت الاسلام روح الله بیدرام از روحانیون به نام و فعال اهل شهر گرگاب از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه هستند که ریاست شورای اسلامی شهر شاهین شهر، ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد و عضویت در مجمع نیروهای انقلاب اصفهان، کانون فعالین قرآنی و مساجد و چندین مسئولیت اجرایی و قانون گذاری را در کارنامه خود دارند، همچنین نامبرده  از طلاب موفق اساتید حوزه علیمه اصفهان بوده اند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #مجلس #سیاست #بیدرام #مردم #جویا #برخوار
ما را دنبال کنید:
+