اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/19    کد خبر: 15726660   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

مردم شاهین‌شهر در ولایت‌مداری بی‌نظیر هستند/باید به دنبال تحول، وحدت و جذب باشیم

مردم شاهین‌شهر در ولایت‌مداری بی‌نظیر هستند/باید به دنبال تحول، وحدت و جذب باشیم

  امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: مقام معظم رهبری سال‌هاست که از واژه تحول استفاده می‌کنند و تحول یعنی اینکه به سمت‌وسوی قله رفتن و یک جا باقی‌نماندن است.

 به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با تأکید و سفارش بر تقوای الهی اظهار کرد: از استقبال کم‌نظیر مردم و مسئولان شهیدپرور و همیشه در صحنه شاهین‌شهر و همچنین در ادامه از ارسال پیام‌های تبریک و خوش آمد گویی برای این جانب کمال تقدیر و تشکر را دارم و خداوند متعال را بسیار شاکرم که بار دیگر چنین فرصتی را به ما داد که خدمتگزار مردمی قدرشناس و ولایت‌مدار باشم.


وی با بیان مردم شاهین‌شهر در ولایت‌مداری بی‌نظیر هستند، افزود: مقام معظم رهبری سال‌هاست که از واژه تحول استفاده می‌کنند و تحول یعنی اینکه به سمت‌وسوی قله رفتن و یک جا باقی نماندن است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌صورت شبانه‌روز در تکاپو هستند که ما رو از مسیر اصلی خودمان دور کنند؛ اما سال‌هاست که مقام معظم رهبری با بیانات حکیمانه خویش تمام برنامه‌های این فتنه‌گران و شیاطین را نقش بر آب کرده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدیه انقلاب اسلامی به همه ما استقلال بود، گفت: برای این خودکفایی و روی پای خود ایستادن ما در جبهه‌های مختلفی از جمله هشت سال دفاع مقدس و همچنین محور مقاومت خون شهیدانی را تقدیم کرده‌ایم که با هیچ‌چیزی قابل مقایسه و معامله نیست.

حجت‌الاسلام باقریان با تأکید بر اینکه امروز به برکت همین این استقامت‌ها است که در حوزه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، موضوع مهم دانش بنیان و حوزه دفاعی نه تنها در منطقه بلکه در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم، خاطرنشان ساخت: به عنوان نمونه همین رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح در روزهای گذشته به دست جوانان توانمند ایران اسلامی بود که در کمتر از 400 ثانیه به قلب رژیم اشغال گر و کودک کش صهیونیستی بدون هیچ گونه مانعی اصابت خواهد کرد و تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ادامه این مسیر پر و پیچ و خم با وحدت همه احزاب و جریانات مختلف در کشور میسر است، افزود: تاکنون چهار سنگر فتح شده است و سنگرههای زیادی برای فتح کردن در پیش رو داریم باید تمام همت خویش به کار ببنیدیک که این انقلاب حسینی را به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) متصل کنیم.

امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر موضوع مهم تبیین گفت: به همه افرادی که در زیر چتر این انقلاب و نظام هستند و زندگی می کنند برای ادامه این راه نیاز داریم. و باید نسل آینده را از دست توطئه دشمنان نجات دهیم و عزم خود را باید برای جذب آن دسته از جوانان هایی که دشمن ذهن آنها را شست و شو داده به کار بگیریم و به خدا اسلام ناب محمدی بکشانیم و در جدال بی ثمر پرهیز کنیم.

در نماز جمعه این هفته آقای حاجی دلیگانی، نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی و جناب حجت الاسلام والمسلمین رحمانی، معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در کشور به ایراد سخنرانی قبل از خطبه ها پرداختند .



مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز
ما را دنبال کنید:
+