اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/11    کد خبر: 15726632   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان؛

عدالت محوری و مردمی بودن از شاخص‌های دولت سیزدهم است

عدالت محوری و مردمی بودن از شاخص‌های دولت سیزدهم است

  معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: عدالت محوری، نگاه ویژه به ظرفیت‌ها و تلاش برای رفع محرومیت‌ها از شاخص‌های دولت سیزدهم است

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری اصفهان در دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان لنجان، گفت: مطالب ارزشمندی در این نشست بیان شد که جای قدردانی دارد


وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای شهرستان لنجان، ادامه داد: شهیدان والامقام شاهمرادی، باغبان و قجه‌ای در شجاعت بی‌نظیر بودند و یاد و خاطره این شهدای گرانقدر در شهرستان لنجان تا ابد ماندگار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان: مردم ما لایق این هستند که در بهترین شرایط و امکانات زندگی کنند دولت سیزدهم نیز در همین راستا در حال تلاش شبانه روزی است.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم فسادستیزی یک رکن مهم و اساسی است، افزود: عدالت محوری، نگاه ویژه به ظرفیت‌ها و تلاش برای کاهش و رفع محرومیت‌ها از شاخص‌های دولت سیزدهم است

وی اظهار کرد: نخبگان شهرستان لنجان علاوه بر شمردن مشکلات راهکارها را نیز بیان کنند تا به نتیجه برسیم همچنین فراموش نکنیم که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم ما است از این رو بایستی امیدآفرینی و نگاه روشن به آینده را ملاک عمل قرار دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص حمایت از سمن‌ها، گفت: سعی کردیم تشکیل و راه‌اندازی سازمان‌های مردم نهاد را تسهیل کنیم و اختیاراتی که استان دارد را به سوی توسعه سمن‌های سوق دهیم

. جان‌نثاری خاطرنشان کرد: زمینه‌های ستاد انتخابات استان را از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کردیم، کمیته‌های مختلف در این راستا تشکیل شدند و در حال فعالیت هستند تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

وی در خصوص تبدیل شدن بخش فولادشهر به شهرستان، گفت: این موضوع مشکل تقسیمات کشوری دارد زیرا دهستان و روستا اطراف این بخش نیست اما اخیراً از طریق رییس تقسیمات کشوری وزارت کشور پیگیری کردیم و در حال مذاکره و پیدا کردن راه‌حل برای آن هستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: مدیریت استان به دقت و با وسواس مسئله فولاشهر را پیگیری می‌کند هر چند که مسائل پیچیده است اما باتوجه به چالش‌های این بخش و کمبود زیرساخت و امکانات در حوزه‌های مختلف این موضوع را دنبال می‌کنیم.

وی یادآور شد: تامین و توسعه زیرساخت‌ها بایستی در شأن مردم سراسر استان باشد در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز
ما را دنبال کنید:
+