اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/1/29    کد خبر: 15726516   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشی خودکفا تبدیل شده است

ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشی خودکفا تبدیل شده است

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: امروزه شاهد هستیم ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ارتشی خودکفا در عرصه نظامی با و با اتکا بر تجارب درخشان جانانه از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طباء صبح امروز در حاشیه مراسم 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک فرا رسیدن این روز به دلاور مردان ارتش اظهار کرد: امروزه شاهد هستیم ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ارتشی خودکفا در عرصه نظامی با خوداتکایی و خودباوری داخلی و با اتکا بر تجارب درخشان جنگ و دوران دفاع مقدس جانانه از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع می‌کند.


وی در ادامه افزود: روز گذشته با حضور مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان واحد تصفیه تکمیلی و بازچرخانی فاضلاب صنعتی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه با بهره‌برداری از این واحد تصفیه تکمیلی ضمن صرفه‌جویی در مصرف آب هر ساعت ۲۰ متر مکعب آب تصفیه و به چرخه مصرف بازمی‌گردد، گفت: تقریب کاهش مصرف آب با بهره‌برداری از این واحد به میزان حدود سالانه 120000 مترمکعب کاهش خواهد یافت.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: تجمع عده‌ای از خانواده‌های دانش‌آموزان شاهین‌شهر در پی مسمومیت هفته گذشته دانش‌آموزان در مقابل آموزش و پرورش صورت گرفت که عده ای  افراد فریب خورده در تلاش بودند این تجمع را به حاشیه ببرند و برای رسانه های معاند خوراک خبری درست کنند اما با حضور به موقع این جانب و  با اقناع سازی و توضیح برای والدین دانش آموزان سریع موضوع حل و فصل شد.

کاظمی طبا ضمن  غذرخواهی از والدین دانش آموزان شاهین شهری به خاطر اتفاق پیش آمده بیان داشت: والدین دانش آموزان مطمئن باشند فرزندان آنان را فرزندان خود می دانیم و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد کسی برای در امنیت و آرامش این آینده سازان جامعه اخلال ایجاد نمایید.

کد خبر؛26516

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+