اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/1/20    کد خبر: 15726388   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه؛

از نقد دلسوزانه،آگاهانه و سازنده خبرنگاران استقبال می کنم/اصحاب رسانه مصوبات و شفافیت بودجه را از اعضا شورا و شهردار مطالبه کنند

از نقد دلسوزانه،آگاهانه و سازنده خبرنگاران استقبال می کنم/اصحاب رسانه مصوبات و شفافیت بودجه را از اعضا شورا و شهردار مطالبه کنند

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: علاقه وافری به تعامل با اصحاب رسانه دارم و از نقد دلسوزانه، آگاهانه و سازنده استقبال می‌کنم و از هیچ رسانه‌ای نقد و مخالفت شکایتی نداشته‌ام.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طباء زواره در جمعه خبرنگاران، فعالین عرصه خبر و رسانه و تنی چند از مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان شاهین شهر و میمه با تاکید بر گرامی داشت مراسم لیالی قدر و ایام سوگواری مولای متقیان امیر مومنان علی علیه السلام اظهار کرد: نقش رسانه ها در امید آفرینی، نقشی بی بدیل است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.


وی با بیان اینکه بازتاب دقیق وقایع شهرستان هدف مشترک همه ماست که باید محقق گردد، افزود:  رسالت خبری اقتضا می کند که: رسانه ها ضمن بیان و پرداختن به مشکلات و موانع و نقاط ضعف، اشاراتی قاطع به نقاط قوت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هم داشته باشند و اگر عملکردی را شایسته تقدیر دیدند، آن را تجلیل و بزرگ نمایی کرده تا تداوم این امور در جامعه جریان یابد.

فرماندار شاهین شهر و میمه ادامه داد: به عنوان فرماندار شهرستان، علاقه وافری به تعامل با اصحاب رسانه دارم و از نقد دلسوزانه، آگاهانه و سازنده استقبال می کنم و از هیچ رسانه ای نقد و مخالفت شکایتی نداشته ام.

وی خاطرنشان ساخت: تا این ساعت، به دنبال تطمیع یا تشویق هیچ فعالِ خبری، جهت حمایت از فرماندار، مجموعه فرمانداری و یا دولت نبوده ام، نیستم و نخواهم بود.

کاظمی طباء گفت: مدیران شهرستان نیز باید به تعامل با اصحاب رسانه، توجه قابل ملاحظه ای داشته باشند و شایسته نیست که جلوی نقد سازنده رسانه ها را بگیرند. در هر شرایطی آماده همکاری و پاسخگویی به خبرنگاران هستم.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه با ارتباط مستمر با روابط عمومی ادارات شهرستان، اقداماتِ دستگاههای مربوطه در راستای خدمت رسانی به مردم را منعکس نمایند.

فرماندار شاهین شهر و میمه اظهار کرد: مردم به عنوان ولی نعمتان این نظام، حق دارند از مصوبات شوراها و بودجه شهرداری ها و تصمیم گیری ها مطلع باشند، پس لازم است که اصحاب رسانه این موضوعات را از شوراها و شهرداری ها مطالبه نمایند.

کد خبر؛26388

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+