اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/11/25    کد خبر: 15726044   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

مدیرعامل ماهان خبر داد؛

نهمین نمایشگاه تخصصی معدن، تجهیزات و ماشین‌آلات در شیراز برگزار می‌شود

نهمین نمایشگاه تخصصی معدن، تجهیزات و ماشین‌آلات در شیراز برگزار می‌شود

  مدیر عامل کارخانه ماشین‌سازی ماهان گفت: نهمین نمایشگاه تخصصی معدن، تجهیزات و ماشین‌آلات در شیراز استان فارس برگزار می‌شود.

مجتبی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با تبریک اعیاد رجب و شعبان اظهار کرد: نهمین نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته از 3 لغایت 6 اسفندماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز در استان فارس برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه در قطب صنایع معدنی جنوب کشور در استان فارس موجب معرفی بهتر محصولات و همچنین شناسایی رقبا و ظرفیت‌های داخلی است، افزود: استان فارس نیز با دارا بودن ۶۵۷ معدن  در رتبه‌های نخست بخش معدن کشور قرار دارد که این خود یک ظرفیت عظیم در حوزه معدن محسوب می‌شود.

مدیرعامل گروه کارخانجات ماشین‌سازی ماهان تصریح کرد: استان فارس از نظر ذخیره مواد معدنی نیز با ذخیره ۳.۴ میلیارد تن رتبه ۸ کشوری، از لحاظ استخراج مواد معدنی به‌صورت اسمی با ۵.۵میلیون تن رتبه ۴ کشوری را و به لحاظ ایجاد اشتعال در معادن با اشتغال حدود ۸ هزار و ۶۵۶ نفر رتبه ۴ کشوری و به لحاظ سرمایه‌گذاری نیز رتبه ۷ کشوری را با سرمایه‌گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومان در بخش معادن دارا است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری خوبی توسط متخصصان و کارآفرینان ایرانی در حوزه تولید، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات سنگ در داخل کشور به وجود آمده است، افزود: به‌عنوان یک کارآفرینی که در حوزه تولید ماشین‌آلات صنایع سنگ فعالیت دارم به جرات می‌توانم بگوییم امروز ماشین‌آلات صنایع سنگ که توسط متخصصان و مهندسان ایرانی طراحی و ساخته می‌شود نسبت به مشابه خارجی آن دارای کیفیت بالاتری است.

رفیعی خاطرنشان ساخت: از علاقه‌مندان به حوزه تخصصی معدن، صنایع معدنی، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته دعوت می‌نماییم حتماً از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید به عمل آورند تا از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای این حوزه مهم و حساس قرار بگیرند.

کد خبر؛26044

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+