اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/11/19    کد خبر: 15725957   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شاهین‌شهر خبر داد؛

اولین همایش کاربرد هوش مصنوعی در متاورس در شاهین‌شهر برگزار می‌شود

اولین همایش کاربرد هوش مصنوعی در متاورس در شاهین‌شهر برگزار می‌شود

  رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر گفت: اولین همایش کاربرد هوش مصنوعی در متاورس 26 بهمن‌ماه در شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

سید رسول هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، با تبریک ایام‌الله دهه فجر و همچنین اعیاد رجب و شعبان اظهار کرد: رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی در آبان‌ماه 1400 در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان علمی و پژوهشی سراسر کشور از هوش مصنوعی به‌عنوان یک مسئله مهم و آینده‌ساز نام بردند و تأکید کردند که باید در این حوزه جزو جایگاه‌های برتر جهان باشیم.


وی افزود: به همین خاطر و به دلیل با اهمیت بودن مسئله اولین همایش کاربرد هوش مصنوعی در متاورس هفته آینده 26 بهمن‌ماه 1401 با حضور متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر تصریح کرد: در این همایش یک‌روزه آخرین دستاوردها و فعالیت‌های صورت در حوزه هوش مصنوعی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی در پایان افزود: از دانشگاه‌های مختلف در سراسر کشور، اساتید حوزه هوش مصنوعی، دانشجویان و محققان دانشگاهی، اصحاب رسانه و همچنین برخی از شهرداران و رؤسای شوراهای شهر جهت آشنایی با این حوزه و کاربرد آن در حوزه مدیریت شهری به‌صورت ویژه دعوت به عمل آمده است و شهرداری شاهین شهر برگزار کننده این رویداد بسیار مهم است.

کد خبر؛25957

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+