اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/11/15    کد خبر: 15725887   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

در جلسه شورای اداری؛

نظارت و ساماندهی بازار شب عید مردم شاهین شهر/تامین کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان

نظارت و ساماندهی بازار شب عید مردم شاهین شهر/تامین کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان

  فرماندار شاهین شهر با اشاره به مصادف شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان بر تشکیل مستمر و منظم ستاد تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: نظارت و ساماندهی بازار و تامین اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و برپایی نمایشگاه عرضه محصولات در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا از اصفهان، سیدمحمدرضا کاظمی طباء در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه با تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر از دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان تجلی شکوهمند حماسه ای نامبرد که در بردارنده استقلال و آزادی کشور بود که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و همت، حمایت و جانفشانی مردم در بهمن سال ۱۳۵۷محقق گردید.


وی افزود:دشمنان از ابتدای تشکیل نهضت عظیم و مردمی انقلاب اسلامی، به دنبال ضربه زدن به آن و متوقف کردن این حرکت بودند و تمام تلاش خود را در مقابله با الگو شدن انقلاب اسلامی برای سایر کشورهای منطقه و جهان بکار گرفته اند ولی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی بحمدلله با هوشیاری و حضور معنا دار خود در مقاطع مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی نموده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه به بیان گوشه ای از پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه های مختلف در طی گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پرداخت و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در خصوص جهاد تبیین به عنوان یک فریضه واجب و فوری افزود:خدمت به مردم، ارتباط چهره به چهره با آنها و بیان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باید از رویکرد همه مسئولین در دهه فجر باشد، وی خاطر نشان کرد ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه و امیدآفرینی با بیان دستاوردها و توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها به عنوان یک تکلیف باید مورد توجه مسئولین شهرستان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان در ادامه اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، بیمه سلامت رایگان برای حدود ۶ میلیون نفر ،حمایت از طرح جوانی جمعیت،اجرای طرح دارویار، اجرای سامانه های جامع تجارت، سوت زنی، پاکنا و طرح تحول در نظام مالیاتی را گوشه ای از اقدامات دولت مردمی در راستای خدمت به مردم ،شفافیت و اجرای عدالت بیان کرد.

فرماندار و رئيس كارگروه اشتغال و سرمايه گذارى شهرستان در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره بازدیدها و نظارت های میدانی صورت گرفته از صنایع و کارخانجات مستقر در شهرستان، بر لزوم حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان در چهار چوب قوانین و در راستای رفع موانع تولید و همچنین خواستار نگاه حمایت گر و تسهیل گر ادارات خدمات رسان در انجام  امور مردم شد.

وی در ادامه با اشاره به مصادف شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان بر تشکیل مستمر و منظم ستاد تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: نظارت و ساماندهی بازار و تامین اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و برپایی نمایشگاه عرضه محصولات در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گیرد.

کاظمی طباء زواره گفت: شهرداری ها نیز در ایام پیش رو نسبت به پررنگ کردن نمادها و عناصر معنوی و مناسب‌سازی فضاهای شهری برنامه‌ریزی نمایند. پیگیری مصوبات شهرستانی سفر استانی ریاست محترم جمهور، نظارت بر استفاده از بیت المال به عنوان یکی از موضوعات مورد تاکید دولت سیزدهم،آمادگی برای اجرای مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان،تنظیم بودجه سال ۱۴۰۲شهرداری ها و توجه به ۶ محور اصلی مورد تاکید دولت،نگاه تحولی در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی، استمرار خدمات رسانی ادارات خدماتی در ایام پایانی سال، رسیدگی به مسائل مربوط به شورای کشاورزی بخش میمه و شهرک صنعتی رخشان،پیگیری طرح انتقال مشاغل مزاحم شهری در شاهین شهر از جمله دیگر موضوعات مورد تاکید توسط کاظمی طباء زواره فرماندار شهرستان در جلسه شورای اداری بود. *دولت از اقشار ضعیف جامعه حمایت کند

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر در این جلسه با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، بر عمل به وظایف و اجرای کارها و امور مردم منطبق بر عقلانیت و قانون مداری تاکید نمود.وی ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به تلاش دولت سیزدهم در راستای حمایت از قشرضعیف جامعه و همچنین اجرای طرحها و پروژه ها به منظور خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه بر لزوم بیان اقدامات صورت گرفته توسط مسئولین و کارگزاران تاکید و اجرای این مهم را از مصادیق جهاد تبیین مورد تاکید رهبر انقلاب بر شمرد. *فعالیت های خوب عمرانی در شهرداری شاهین شهر در حال انجام است

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر به بیان طرح ها و اقدامات صورت گرفته و در دست اقدام  شهرداری در حوزه های عمرانی،خدماتی و فرهنگی و همچنین مشارکت مردم در حوزه مدیریت شهری پرداخت. *برگزاری یادوراره 700 شهید شاهین شهر

مسؤل شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان نیز طی سخنانی به اهم برنامه دهه فجر از جمله مراسم اعتکاف، یادواره ۷۰۰شهید شهرستان و یادواره شهدای محله محور،برگزاری جشن انقلاب در ۳۰ مسجد شاخص،اتحادیه ها،کانونهای فرهنگی،برگزاری محافل قرآنی،تجلیل از خانواده ایثارگران و شهدای شهرستان توسط مسئولین ،برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم،برگزاری ۶۸ مسابقه ورزشی در قالب جام فجر، برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب،اجرای نمایش خیابانی تأتر،جشن کودک و نوجوان،جلسات پرسش و پاسخ در دانشگاه ها خبر داد. کد خبر؛25887

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+