اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/10/9    کد خبر: 15725614   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

ترور شهید سلیمانی بزرگ‌ترین خطای استراتژیک آمریکا بود

ترور شهید سلیمانی بزرگ‌ترین خطای استراتژیک آمریکا بود

  امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: برخی خواص با انتشار و زدن حرف‌های بی‌بصیرت گونه تاکنون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های زیاد درست کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی شدت مراقبت از نفس و در ادامه باید توجه داشت خاموش‌کردن همین فتنه‌ها توسط تقوا پیشگی صورت می‌پذیرد.


وی با بیان اینکه فتنه از قتل ویرانگرتر و خانمان‌سوزتر است، افزود: با قرار گرفتن در زیر پرچم اهل‌بیت (ع) هست که می‌توانیم با آگاهی و بصیرت هرچه‌تمام‌تر فتنه‌ها را پشت سر بگذاریم.

خطیب نماز جمعه‌های شاهین‌شهر با تأکید بر اینکه غرب جهت رسیدن به اهداف شیطانی خود به دنبال ترویج شهوت و بی‌بند باری در جامعه اسلامی ایران است، تصریح کرد: غربی‌ها به‌شدت به دنبال این هستند که فاضلاب مدرنیته خود را به سمت‌وسوی افکار و جوانان انقلابی، آگاه و همیشه در صحنه ما سوق دهند. تا آن تمدن اسلامی به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان رقم نخورد به همین خاطر هزینه‌های زیادی را انجام می‌دهند تا به اهداف دست نیافتی خود دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امروز 9 دی روز بصیرت و میثاق امت و ولایت و یک روز تاریخی به شمار می آیید، بیان داشت: بصیرت قدرت تشخیص حق از باطل است. و برخی خواص با انتشار و زدن حرف های بی بصیرت گونه تاکنون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هزینه های زیاد درست کرده اند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان مناسبت‌های هفته پیشرو از جمله؛ آغاز سال جدید میلادی، رحلت آیت‌الله مصباح یزدی، سالروز شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و یارانش و نام‌گذاری این روز به نام مقاومت و همچنین ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به گورباچف رهبر شوری سابق در سال 1367 گفت: پیام امام (ره) به رهبر آن زمان شوروی باعث شد که ایران تبدیل به کشوری شود که کانون توجه همه جهانیان قرار گیرد.

وی با اشاره به‌ویژه‌های انسان تراز عصر غیبت و بیان اینکه شهید سلیمانی دارای همه ویژگی عصر غیبت بودند افزود: ارتباط شهید سلیمانی با ولایت یک ارتباط فکری، عملی و عاطفی بود، ارتباط تنگاتنگ با مردم داشت و 40 سال برای نظام مقدس جمهوری اسلامی سربازی کرد و مقابل دشمنانمان ایستاد و در پایان دستمزد خود را که شهادت در راه خدا و اهل‌بیت (ع) بود توسط جنایت‌کارترین انسان روزی زمین ترامپ گرفت.

حجت‌الاسلام هاشمی راز شکست‌ناپذیری این ملت را رهبری همچون امام خامنه‌ای و ملت با بصیرتی که در مقابل توطئه و حلیه دشمنان ایستاده‌اند عنوان کرد و گفت: آمریکا با ترور شهید سلیمانی بزرگ‌ترین خطای استراتژیک را انجام داد.

وی اظهارات اخیر مکرون رئیس‌جمهور فرانسه در عمان را یک رویکرد جدید در خصوص ایران تفسیر کرد و گفت: اظهارات مکرون نشان می هد اقتدار ایران کاری کرده که غربی‌ها برای برنامه‌ریزی در منطقه نقش ایران را به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند نادیده بگیرند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه غربی‌ها به‌شدت نگران تلفیق قدرت اقتصادی چین باقدرت منطقه‌ای ایران هستند، خاطرنشان ساخت: در این شرایط دولت مردان و مجلسی‌ها مراقبت کنند و برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تدابیر لازم را عملی نمایند.

کد خبر؛25614

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+