اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/9/12    کد خبر: 15725429   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

امام جمعه شاهین شهر:

روز دانشجو نماد استکبارستیزی است/جهاد تبیین حیله و مکر دشمن را خنثی می کند

روز دانشجو نماد استکبارستیزی است/جهاد تبیین حیله و مکر دشمن را خنثی می کند

  امام جمعه شاهین شهر گفت: جهاد تبیین به خوبی می تواند حیله غربی ها را از ریشه خفه و دستان مکار آنها را به خوبی نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهین شهر با تاکید و سفارش بر تقوای الهی اظهار کرد: مراسم دهه اول فاطمیه با سخنرانی حجت الاسلام عالی از روز ۱۳ تا ۲۰ آذر رأس ساعت ۸ شب در محل مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار خواهد شد.


وی ضمن تبریک خجسته میلاد حضرت زینب کبری و روز پرستار و همچنین فرا رسیدن شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس افزود: امروز ۱۱ آذر سالروز میرزا کوچک خان جنگلی یا سردار جنگل را نیز داریم که یاد و خاطره این بزرگ مرد تاریخ ایران را گرامی می‌داریم.

امام جمعه شاهین شهر ادامه داد: ۲ کلمه به من چه و به تو چه باعث شکست نهضت سردار میرزا کوچک خان جنگلی و شهادت وی شد.

وی به فرا رسیدن ۱۲ آذر تصویب قانون اساسی در سال ۱۳۵۸ نیز اشاره کرد و گفت: هیچ کشوری یا انقلابیونی نمی آیند و قانون اساسی خودشان را در معرض رأی قرار دهند، ولی تنها کشوری که قانون اساسی خود را در معرض رأی ملت گذاشت همین نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه شاهین شهر به فرا رسیدن ۱۶ آذر و روز مهم دانشجو نیز اشاره کرد و گفت: ۱۶ آذر یک روز تاریخی برای ملت ایران است که از آن به عنوان نماد استکبار ستیزی یاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اتفاق روز ۱۶ آذر که باعث شهادت چند تن از دانشجویان دانشگاه تهران شد روح آن روح مبارز با استکبار بوده است و به نوعی روز دانشجوی ضد آمریکایی است.

حجت الاسلام هاشمی به فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا به روایت ۷۵ روز اشاره کردند و گفت: فاطمه زهرا در نقش یک رهبر واقعی است و اگر مرد بود قطعاً پیامبر می‌شدند.حضرت زهرا خیلی جهاد داشتند و باید این جهادها به درستی تبیین شد.

وی بیان داشت: غرب به خصوص آمریکا و رژیم جنایتکار اسرائیل با استفاده از ابزار فضای مجازی و رسانه‌ای در تلاش برای نابود کردن اعتقادات و اصول اصلی ما از طریق جوانان است بنابراین باید تا می‌توانیم به درستی تبیین کنیم تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتوانند به موفقیت و پیروز علیه ملت ما دست پیدا کنند.

وی تاکید کرد: جهاد تبیین به خوبی می‌تواند حیله و مکر غربی‌ها در ریشه خفه و دستان مکار آنها را به خوبی نشان دهد.

کد خبر؛ 25429

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+