اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/8/17    کد خبر: 15725215   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر؛

برگزاری 40 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته نکوداشت شاهین‌شهر

برگزاری 40 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته نکوداشت شاهین‌شهر

  شهردار شاهین‌شهر گفت: به مناسبت هفته نکوداشت شاهین‌شهر که از 20 تا 26 آبان ماه برگزار می شود نزدیک به 40 ویژه‌برنامه برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در تالار شیخ بهایی ر که به مناسبت هفته نکوداشت شاهین شهر که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است از۲۰ تا ۲۶ آبان ماه برگزار شود در تالار شیخ بهایی، اظهار کرد: نزدیک به ۴۰ ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت هفته نکوداشت شاهین شهر برگزار می گردد.


وی با اشاره به برخی از این ویژه‌برنامه‌ها افزود: هفته نکوداشت شاهین‌شهر با برگزاری دعای پرفیض ندبه که از شبکه اول سیما در محل مصلی نمازجمعه شروع با اختتامیه فرهنگی هفته نکوداشت شاهین‌شهر در روز 26 آبان‌ماه که روز مفاخر هم نام‌گذاری شده است به کار خود پایان می‌دهد.

شهردار شاهین‌شهر گفت: از جمله سایر برنامه‌های نکوداشت شاهین‌شهر می‌توان به راه‌اندازی اتوبوس شهروندی، گشایش نمایشگاه صنایع‌دستی بانوان، دیدار با خانواده معظم شهدا، جشنواره غذای ایرانی، افتتاح پروژه‌های یادمان شهدا، پل هسا و فرهنگ‌سرای پایداری، کلنگ‌زنی موزه دفاع مقدس و رونمایی از تمبر یادبود شاهین‌شهر، گردهمایی قهرمانان و هیئت‌های ورزشی، گردهمایی زورخانه‌ای استان اصفهان، رونمایی از طرح شهر بانوان، بازدید رایگان عموم شهروندان از موزه تاریخ و مردم‌شناسی شاهین‌شهر و ویژه‌برنامه پارک دانش و رصد عمومی، اختتامیه مسابقات کاراته وان استان اصفهان و سایر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه  هفته گرامی داشت شاهین‌شهر برای بسترسازی ظرفیت‌های اجتماعی و تحکیم زیرساخت‌های شهر استفاده می‌شود. گفت: این رویداد مهم و بزرگ بدون شک در روحیه مردم موجب شور و شادی خواهد شد و  از همه مهم‌تر باعث توسعه؛ بخصوص در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی که از اهداف و سیاست‌های اصلی ما نیز است.

ابریشمی راد با بیان اینکه در حوزه اقتصاد شهری نزدیک ۴ ویژه‌برنامه اختصاص داده شده که در تلاش هستیم فعالیت‌های اقتصادی شهر را تقویت نماییم، تصریح کرد: اختتامیه مسابقات کاراته وان استان اصفهان در شاهین‌شهر برگزار می‌شود که این اتفاق نقش تأثیرگذاری در معرفی ظرفیت‌های شاهین‌شهر خواهد داشت.

وی خاطرنشان ساخت: شهرداری شاهین‌شهر به‌شدت به دنبال توسعه ظرفیت‌های شهری جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان هست که در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی حرکت‌های خوبی آغاز شده است، تا بهتر بتوانیم تبدیل به یک شهر مولد که همه اقوام ایرانی در آن زندگی می‌کنند شویم.

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه در هفته نکوداشت از تصاویر ۳۹ نفر از نوآوران و مدل آوران ورزشی و همچنین از ۲۰ نفر از هنرمندان نامی شهر رونمایی به عمل خواهد آمد، اظهار داشت: تلاش کرده ایم با اجرای این برنامه ها شاهین شهر را با بهترین وجه ممکن معرفی کنیم‌.

وی با بیان اینکه در هفته نکوداشت شاهین شهر تلاش کرده ایم با رونمایی کتابی با بیش از ۲۰۰ صفحه با نام «ایران کوچک» همه ظرفیت های شاهین شهر از گذشته تاکنون معرفی نماییم. گفت: شهر شاهین شهر دارای یک شهرداری مرکزی، ۶ شهردار منطقه و در این هفته برنامه ریزی کرده ایم که شهرداران خانم در محلات را نیز معرفی کنیم.

ابریشمی راد با بیان اینکه پروژه مستند نگاری تاریخ شفاهی مهاجرین شاهین شهر که از زمان جنگ تحمیلی به سمت شاهین شهر مهاجرت کرده اند و بالغ بر ۳۰۰ خانوار هستند ساخته می شود، گفت: پیام اصلی هفته نکوداشت شاهین شهر به شهروندان این هست شما برای ما خیلی خیلی مهم هستید.

کد خبر؛ 25215

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+