اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/5/17    کد خبر: 15724603   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

عصر امروز اتفاق افتاد؛

پیام شهردار و اعضای شورای شهر شاهین‌شهر به مناسبت روز خبرنگار

پیام شهردار و اعضای شورای شهر شاهین‌شهر به مناسبت روز خبرنگار

  سعید ابریشمی راد شهردار و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی پیامی به شرح زیر فرا رسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار صدای جویا از اصفهان، سعید ابریشمی راد شهردار و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی پیامی به شرح زیر فرا رسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفتند.


بسم‌الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و  به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند، به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارند.

روز خبرنگار یادآور مجاهدت خبرنگارانی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خود را به سرانجام رسانند، خبرنگارانی که به رسالت خطیر خود در عرصه اطلاع‌رسانی، ایمان دارند و دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای، با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.

این روز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج‌نهادن به قداست قلم و تلاش و مسئولیت خبرنگاران به‌عنوان پرچم‌داران وادی قلم و آگاهی‌رسانی به جامعه است.

بدین‌وسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، و همه شهدای خبرنگار، امسال هم‌زمان با عاشورای حسینی روز خبرنگار را گرامی داشته، از خداوند متعال برای همه  مجاهدان بی‌ادعای عرصه آگاهی‌بخشی و دانش‌افزایی که الگو گرفته از پیام‌رسان کربلاست آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق در تمام مراحل زندگی را داریم.

کد خبر؛ 24603

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+