اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/2/17    کد خبر: 15724174   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

رئیس شورای شاهین‌شهر؛

عملکرد مثبت شورای شهر شاهین‌شهر تصویب بودجه 670 میلیارد تومانی بوده است

عملکرد مثبت شورای شهر شاهین‌شهر تصویب بودجه 670 میلیارد تومانی بوده است

  رئیس شورای شهر شاهین‌شهر گفت: عملکرد مثبت شورای اسلامی تصویب بودجه بیش از 670 میلیارد تومانی شهرداری بوده که افزایش آن ثمرات خوبی برای شهر به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار صدای جویا، بهرام عمویی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته  نمازجمعه شاهین‌شهر ضمن گرامیداشت هفته شوراها، روز کار و کارگر و معلم اظهار داشت: شوراهای اسلامی تجلی نماد حضور مردم در تعیین سرنوشت خود در حاکمیت محسوب می‌شود.


وی افزود: هم و غم اعضای شورای اسلامی دوره ششم رفع مشکلات مردم با کمترین هزینه و اختصاص بیشترین زمان برای پیگیری امور است.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر تصریح کرد: در بیش از هفتاد و چهار جلسه‌ای که تاکنون برگزار شده در آرای منتخبین مردم صرفاً منافع و مصالح شهر مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فرآیند انتخاب شهردار بدون در نظر گرفتن سفارش ، تحمیل و تهدید صورت پذیرفت که به‌عنوان یکی از اتفاقات مثبت دوره ششم تاکنون می‌توان تلقی کرد. فردی متخصص و با انگیزه خدمت در حالی که بعضاً شاهد مدیرانی در دستگاه‌های اجرایی هستیم که انگیزه کار برای مردم ندارند و همین امر نارضایتی عمومی نیز به همراه داشته است.

عمویی بیان داشت: دومین عملکرد مثبت شورای اسلامی تصویب بودجه بیش از 670 میلیارد تومانی شهرداری بوده که افزایش آن ثمرات خوبی برای شهر به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان ساخت: نکته دیگر و حائز اهمیت؛ هویت شهری است که تاکنون مغفول مانده و به‌تبع آن سهم شاهین‌شهر از مرکز استان و همچنین صنایع و مراکز بزرگ نادیده گرفته شده، باید هویت شهری و جغرافیایی شاهین‌شهر به رسمیت شناخته شود؛ در حالیکه (صنایع) از خدمات و مزایای شاهین‌شهر بهره‌مندند؛ پذیرفتنی نیست نسبت به مسئولیت اجتماعی‌شان در قبال مردم و شاهین‌شهر بی‌تفاوت باشند.

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر ادامه داد: تقسیم‌بندی ۱۵ محله و ایجاد نواحی شش‌گانه شهری باعث پررنگ شدن نقش مردم در تصمیمات مدیریت شهری شده که در یک فقره می‌توان به تخصیص حدود ۴۰ میلیارد تومان بودجه محله محوری اشاره نمود که با همفکری معتمدین محلات برای هزینه کرد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: پروژه مترو، تعریض پل هسا و شهدای گرگاب و تعریض خیابان‌های عطار و مخابرات، استمرار نهضت آسفالت با اعتباری بالغ بر حدود ۳۰ میلیارد تومان و خرید اتوبوس از دیگر مواردی است که در دست اقدام و پیگیری می‌باشد.

کد خبر؛ 24174

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+