اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/5/23    کد خبر: 15723367   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

پرسنل شرکت شبنم شهر اصفهان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند/اشتغال مستقیم برای یک هزار نفر

پرسنل شرکت شبنم شهر اصفهان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند/اشتغال مستقیم برای یک هزار نفر

 

مرتضی غلامی خیرآبادی ظهر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، ضمن تسلیت ایام حزن‌انگیز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش (ماه محرم - صفر) اظهار کرد: شرکت شبنم شهر اصفهان، در یازدهم خردادماه سال ۱۳۷۸ با شماره ثبت‌اسناد ۱۴۸۹۴ در شهر اصفهان آغاز به فعالیت نمود.


وی ادامه داد: این شرکت در زمینه‌های تأسیسات فضای سبز، نگهداری منابع طبیعی، جمع‌آوری پسماند خشک و تر، خدمات و نظافت شهری و همچنین تأمین نیروی انسانی با شهرداری‌های استان اصفهان و سایر نهادها فعالیت نمود و در این راه نتایج درخشانی از خود به‌جای گذاشته است.

مدیرعامل شرکت شبنم شهر اصفهان به محاسن طرح مکانیزه خدمات شهری پرداختند و تصریح کرد: محاسن همه‌جانبه و بی‌شمار به‌کارگیری طرح مکانیزه خدمات شهری، هرگونه تردیدی را در به‌کارگیری این روش منتفی می‌سازد، به‌گونه‌ای که به‌واسطه حضور بهره‌وری فوق‌العاده و راندمان بالا، تفاوت‌های فی‌مابین طرح مکانیزه و حالت قبلی، حتی در کوتاه‌مدت نیز رخ می‌نماید.

وی اضافه کرد: جاروهای مکانیزه‌ای که در انواع و اندازه‌های مختلف و بسته به شاخص‌های فنی معابر، در انواع گوناگون بکار می‌روند قادر می‌باشند روزانه ده‌ها کیلومترمربع را رفت و روب کنند. طولی معادل ده ها کیلومتر از جداول و نرده‌های حفاظ کناری اتوبان‌ها نیز توسط جدول شوی های مکانیزه قابل شستشو خواهند بود.

غلامی خیرآبادی تصریح کرد: در سیستم مکانیزه جمع‌آوری و حمل زباله، محاسن و مزایا از این هم چشمگیرتر است. در این روش، مخازن مخصوص و استاندارد در نقاطی از کوچه و محله که قبلاً مورد کارشناسی واقع شده‌اند، تعبیه و زباله‌ها داخل آن قرار می‌گیرند. شکل و ساختار اصولی این سامانه و کاربرد صحیح آن عملاً پراکندگی زباله، انتشار آلودگی و دسترسی جانوران موذی به آن را کاملاً منتفی می‌سازد.

وی بیان داشت: از طرف دیگر ماشین‌های مخصوص بدون نیاز به قدرت دست، مخازن را داخل محفظه خود تخلیه و پرس می‌نمایند. این ماشین‌ها با پرس و فشرده‌سازی و پائین آوردن حجم زباله بارگیری شده، قادر به حمل تناژ بالایی از زباله خواهند بود. مخزن مخصوص جذب شیرابه تعبیه شده در این ماشین‌های پیشرفته عملاً ریزش شیرابه را نیز منتفی می‌سازد.

مدیرعامل شرکت شبنم شهر اصفهان خاطرنشان ساخت: بدیهی است جایگزینی صدها وانت نامناسب قبلی با تعداد معدودی از ماشین‌های مکانیزه جدید حجم عظیمی از تردد ماشین‌آلات و آلودگی‌های ناشی از آن را نیز کاهش خواهد داد. افزایش ایمنی، کاهش شایان توجه نیروی انسانی مورد نیاز و حذف عملیات صعب و دون شأن جمع‌آوری زباله توسط کارگران شریف از دیگر مزایای طرح شمرده می‌شوند.

وی اظهار داشت: در کنار هم قرار گرفتن مجموع عوامل گفته شده، باعث خواهد شد که با کاهش قابل‌توجه هزینه‌ها، کاهش چشمگیر و محسوس آلودگی‌ها، کاهش تردد ماشین‌آلات، سهولت عملیات و افزایش ایمنی، افزایش بهداشت عمومی، ارتقاء فرهنگ شهرنشینی و جلب مشارکت و رضایت عمومی شهروندان، بهره‌وری طرح مکانیزه در عملیات عظیمی بنام خدمات شهری به نحو احسن صورت تحقق به خود بگیرد.

غلامی خیرآبادی یادآور شد: شرکت شبنم شهر اصفهان سهامی خاص بوده و همواره در بسیاری از تغییرات اساسی در بهبود سلامت پرسنل نقشی مهم ایفا کرده است. از جمله فعالیت‌ها در این باره می‌توان به برگزاری همایش‌های بزرگی همچون سلامت کارگران و حفاظت آنان از بیماری ایدز، هپاتیت، کرونا و ... اشاره داشت.

وی با بیان اینکه تمامی یک هزار پرسنل شرکت شبنم شهر اصفهان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند، گفت: تمام تلاش خویش را به کار بسته‌ایم که با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچ کارگری در راه خدمت‌رسانی به مردم دچار مشکل نشود.

مدیرعامل شرکت شبنم شهر اصفهان با بیان اینکه تنش‌های سال‌های اخیر در حوزه اقتصاد بی شک بر روی کسب‌وکار ما نیز تأثیرگذار بوده است، اظهار داشت: با توجه به روی کار آمدن دولت جدید (سیزدهم) به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان یک کارآفرین نیازمند حمایت جدی دولت هستیم تا بتوانیم خدمات‌رسانی خود را به مردم ادامه دهیم و نیروی انسانی خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+