اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/5/20    کد خبر: 15723362   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

مسئولان اصفهان در انتخاب شهردار جدید شاهین‌شهر مداخله نکنند

مسئولان اصفهان در انتخاب شهردار جدید شاهین‌شهر مداخله نکنند

 

به گزارش صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی صبح سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن تسلیت فرارسیدن ایام حزن انگیز شهادت سالار و سرور شهیدان آقا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: مسئولان استان اصفهان اجازه دهند که منتخبان مردم در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شاهین شهر خود برای انتخاب شهردار تصمیم بگیرند و از دخالت در مدیریت شهری شاهین شهر پرهیز کنند.


وی با بیان اینکه دوست نداریم حاشیه‌های شوراهای ادوار گذشته تکرار شود، گفت: اعضای شورای دوره ششم شاهین شهر در مقابل فشارها و لابی‌های سیاسی تسلیم مدیران رفتنی دولت گذشته در مرکز استان اصفهان نشوند.

امام جمعه شاهین شهر ادامه داد: عده‌ای مدیران ضعیف دولت گذشته با توجه به روی کار آمدن دولت جدید به دنبال نفوذ در سطح شهرداری سطح کشور و استان اصفهان هستند که باید اعضای شوراهای شهر در این خصوص خیلی هوشیار باشند.

حذف بودجه تکمیل پروژه حوزه علمیه شاهین شهر

وی با بیان اینکه متأسفانه در شورای دوره پنجم شاهین شهر بزرگ‌ترین آسیب به حوزه مسائل فرهنگی، اسلامی، آموزشی و علمی وارد شد، افزود: در این زمینه بودجه ۱۵۰ میلیون تومانی که برای تکمیل حوزه علمیه شاهین شهر در ردیف‌های بودجه‌ای اختصاص داده بودند در پایان کار به یکباره حذف شد و امروز تکمیل ساختمان حوزه علمیه شاهین شهر با توجه به این مسائل و مشکلات اقتصادی نیازمند چندین برابری حمایت‌های مالی است.

حجت‌الاسلام هاشمی از ساماندهی مساجد و مراکز حوزه‌های علمیه با همکاری اساتید برجسته کشوری خبر داد و گفت: احکام مسئولیت از این لحظه به بعد زمانی برای ائمه جماعت مساجد و هیئت امنا صادر خواهد شد که آموزش‌های لازم را دیده باشند.

وی از اعضای شورای شهر شاهین شهر خواست شهرداری را انتخاب کنند که دارای روحیه انقلابی، جهادی و دارای تجربه و تخصص کافی در مدیریت شهری باشد که بتواند طی چهار سال با وی همکاری کنند.

انتهای پیام/د

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+