اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/4/29    کد خبر: 15723339   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

عدم حمایت دولت ازشهرداری‌ها برای تأمین خسارات ناشی از شیوع کرونا

عدم حمایت دولت ازشهرداری‌ها برای تأمین خسارات ناشی از شیوع کرونا

 

به گزارش صدای جویا از اصفهان، محمد عاطفت پیشه در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه با شیوع کرونا طی دو سال گذشته گروه‌های مختلف شغلی و بخش‌های مختلفی همچون شهرداری‌ها به‌عنوان نهاد عمومی غیردولتی دچار خسارات فراوان و با کاهش چشمگیر درآمد مواجه شده‌اند، اظهار داشت: شهرداری شاهین‌شهر نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و ضرر و زیان فراوانی را داشته است.


وی با اشاره به اینکه دولت تاکنون یک ریال به شهرداری‌ها کمکی نکرده درحالی‌که هزینه‌های مقابله با کرونا ویروس با تصویب شورای اسلامی شهر توسط شهرداری پرداخت می‌شود، ابراز داشت: در این زمینه مدیریت شهری با وجود تنگناهای مالی در هزینه کرد این‌گونه موارد که با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد، دریغ نکرده است.

*بخشش اجاره مستأجران شهرداری شاهین شهر

منتخب ششمین دوره شورای شهر شاهین‌شهر تصریح کرد: همچنین در این ایام تمهیدات حمایتی اعم از بخشش و یا امهال اجاره‌بها شامل حال مستأجران و پیمانکاران اماکن زیرمجموعه شهرداری نیز شده است.

وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته و کارشناسی‌های متعدد، عملیات بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس فرسوده اخیراً در سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر آغاز شده است.

عاطفت پیشه به اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی بازسازی اتوبوس‌های بازسازی شده اشاره کرد و افزود: اعتبارات اتوبوس‌ها از محل کمک‌های بلاعوض دولتی و بودجه شهرداری شاهین‌شهر تأمین شده است.

*بازسازی ۱۳ دستگاه اتوبوس

وی از فعالیت ۱۲۰ دستگاه اتوبوس درون و برون‌شهری در شاهین‌شهر خبر داد و اظهار داشت: کارکنان و رانندگان سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر همواره در تلاش هستند تا خدماتی شایسته به شهروندان ارائه کنند و به این دلیل در سال گذشته ۱۳ دستگاه اتوبوس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر بازسازی و به چرخه حمل‌ونقل بازگشت.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر ضمن تاکید بر حفظ استقلال و عدم وابستگی شورای جدید به حزب یا جناح سیاسی خاصی گفت: هم اکنون به‌اتفاق سایر اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شاهین‌شهر در تلاش هستیم که یک شهردار جهادی و دارای تجربه، تخصص و تعهد را برای شهرداری شاهین‌شهر برگزینیم.

انتهای پیام/د

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+