اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/2/9    کد خبر: 15723216   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

زنده گیری بیش از 1500 قلاده سگ ولگرد توسط شهرداری شاهین‌شهر

زنده گیری بیش از 1500 قلاده سگ ولگرد توسط شهرداری شاهین‌شهر

 

‍احمدرضا پری تبار ظهر امروز در گفت‌وگو پایگاه خبری صدای جویا اظهار داشت: در راستای دستورالعمل جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، شهرداری شاهین‌شهر از سال 1395 مبادرت به احداث مکانی در خارج از شهر به مساحت 500 مترمربع برای نگهداری سگ‌های بلا صاحب یا بی‌محل کرده است.


وی افزود: از سال 1395 تاکنون بیش از 1500 قلاده سگ بلا صاحب یا بی‌محل توسط حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری با تلاش فراوان زنده گیری و در آن محل خاص نگهداری می‌گردد.

 شهردار شاهین‌شهر در ادامه گفت: با توجه به اینکه تعداد قلاده‌های سگ رو به افزایش است و این مکان جوابگوی نگهداری از آن‌ها نیست مقرر گردیده زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه به این امر اختصاص یابد که پس از تحویل زمین حداکثر ظرف یک ماه این مکان برای نگهداری قلاده‌های بیشتر توسط شهرداری شاهین‌شهر آماده می‌گردد.

وی متذکر شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 29 قلاده دیگر توسط حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر زنده گیری و گزارش آن به مراجع ذیصلاح ارسال‌شده است.

پری تبار همچنین از ارائه طرحی در این زمینه به شورای شهر خبر داد و تصریح کرد: امروزه توجه به بهداشت شهری، سلامت شهروندان و محیط‌ زیست، جمع‌آوری حیوانات بلا صاحب را امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر کرده و این مهم در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+