اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/12/27    کد خبر: 15723097   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 15  دقیقه

بازار شب عید، تصویب بودجه 1400، برجام، کرونا و انتخابات

بازار شب عید، تصویب بودجه 1400، برجام، کرونا و انتخابات

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت حضرت زین‌العابدین (ع)، مخاطبین همیشگی این رسانه خبری می‌توانند، آخرین خبرهای جهان، ایران و… در قالب مجله خبری جویا طی ۲۴ ساعت گذشته را به شرح زیر مطالعه نمایید؛


  1. برندگی رئیس اتاق اصناف شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: طرح نظارت بر بازار شب عید از پنجم اسفندماه شروع شد و تاکنون بیش از دو هزار واحد مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.
  2. پارسا مسوول شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبرداد؛ طرح تشدید کنترل و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هم‌زمان با ایام نوروز و تا پایان فروردین در شهرستان شاهین‌شهر و میمه اجرا می‌شود.
  3. هم‌زمان با هفتمین و آخرین روز از نام‌نویسی داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر حجت‌الاسلام هاشمی امام‌جمعه شاهین‌شهر از محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان در محل فرمانداری شاهین‌شهر و میمه بازدید و از نزدیک در جریان روند ثبت‌نام داوطلبان قرار گرفتند.
  4. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید ایران استفاده از نوع جدیدی از سانتریفیوژهای پیشرفته‌اش موسوم به آی‌آر-۴ را برای غنی‌سازی اورانیوم در تأسیسات زیرزمینی نطنز آغاز کرده است. اقدامی که به نوشته رویترز گام دیگری در عدول از توافق هسته‌ای با قدرت‌های جهانی است.
  5. محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند در نامه‌ای به حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، نوشت که به نظر او «انهدام» اسرائیل «توهم و افسانه نیست».
  6. غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه گفته است «حکم نهایی و قطعی» درباره پرونده اکبر طبری صادر شده و حکم ۳۱ سال زندان او تایید شده است.
  7. مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج: رهبر انقلاب فرمودند کمک‌های مومنانه با قدرت پیگیری شود و تلاش شود در ایام عید نوروز سختی مردم کمتر شود.
  8. سازمان هواپیمایی کشور: انتشار گزارش نهایی سقوط هواپیمای اوکراینی امروز یا فردا انجام می‌شود.
  9. ریاض پرواز هواپیماها در فرودگاه بین المللی ابها را از بیم ادامه حمله پهپادی یمنی ها متوقف کرد.
  10. فرمانده سنتکام: آمریکا تمایلی به جنگ با ایران ندارد.
  11. مدیرکل آژانس انرژی اتمی: بدون بازرسی‌ها توافق با ایران غیرممکن است.
  12. پاسدار مدافع حرم مجتبی برسنجی از اهالی سوادکوه و مهدی بختیاری از اهالی اسلامشهر در بادیه الشام بر اثر انفجار مین به شهادت رسیدند.
  13. سخنگوی انجمن واردکنندگان خودرو: عوارض ۸۶ درصدی بر واردات خودرو منجر به گرانی می‌شود.
  14. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری: ممنوعیت پروازهای انگلستان تا یازدهم اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.
  15. وزیر جنگ رژیم‌ صهیونیستی، نتانیاهو را «آشغال» خطاب کرد.
  16. فولاد سیرجان با نتیجه ۳ بر یک مقابل شهرداری ارومیه پیروز و قهرمان لیگ برتر والیبال شد.
  17. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی: ما موافق جشن و شادمانی شهروندان هستیم اما اقدامات این شب باید به گونه‌ای باشد که خسارت‌های آن جبران ناپذیر نباشد و سلامت افراد را به خطر نیندازد.
  18. سخنگوی سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومان در سطح کشور از ابتدای اسفندماه تا ساعت ۱۸ امروز را ۴۱۴ نفر اعلام کرد.
  19. ظریف: ایران برخلاف انگلیس معتقد است که سلاح‌های هسته‌ای و همه تسلیحات کشتار جمعی وحشیانه هستند و باید ریشه‌کن شوند.
  20. فرانسه: اوضاع داخلی ایران مانع مذاکرات برجام است.
  21. کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی به آمریکا هشدار داد از رفتارهای خصومت آمیزی که بوی جنگ می دهد خودداری کند.
  22. رییس اورژانس ۱۱۵ استان: متاسفانه در شب چهارشنبه پایان سال یک نوجوان ۱۶ ساله در مهرشهر کرج به علت انفجار نارنجک دستی جان خود را از دست داد.
  23. چند مقام آمریکایی مدعی شدند که کره شمالی آماده انجام اولین آزمایش موشکی خود از زمان روی کار آمدن «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکاست.
  24. آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۲۳: ۱۰ به ١١۰٠ رسید.
  25. یک دستگاه اطلاعاتی آمریکا در گزارشی ایران و روسیه را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا متهم کرد.
  26. یک شرکت آمریکایی بابت نقض تحریم‌های ایران جریمه شد.
  27. نهاد نظارت بر رسانه‌های اجتماعی روسیه هشدار داد در صورتی که توییتر محتواهایی نظیر استفاده از مواد مخدر را حذف نکند تا یک ماه دیگر در این کشور مسدود می‌شود.
  28. بهره برداری از شش طرح بزرگ صنعت آب و برق با حضور رئیس جمهور و بصورت تصویری انجام شد.
  29. امروز از چهارمین واکسن ایرانی کرونا محصول وزارت دفاع با نام «سپند» رونمایی شد.
  30. فرمانده سپاه تهران: گام دوم طرح شهید سلیمانی در نوروز اجرا و توزیع هزاران بسته معیشتی تا غربالگری منزل به منزل کرونا را شامل می شود.
  31. قرارگاه مشترک امام رضا و نوروز 1400 امروز با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و روسای پلیس در سراسر کشور راه اندازی شد.
  32. مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بازآوری و راه اندازی مجدد سامانه جامع پاسخگویی به شکایات (ZRM) خبر داد.
  33. محسن رضایی در نشست خبری: سامانه مردم یار، قصدش این است درهای بسته دولت را به روی مردم باز کند و مدیریت اجرایی کشور را از پشت درهای بسته خارج کند. این تحول و خروج از تصمیم گیری پشت درهای بسته، چه به صورت سفرهای استانی و جلسات حضوری با مردم و چه به کمک فضاهای ارتباطی مجازی که زیرساخت هایش در ایران فراهم شده، مفید است.
  34. رئیس سازمان بهزیستی کشور: مستمری مددجویان بهزیستی واریز شد.
  35. آریا برزگر مهاجم جوان سرخپوشان به صورت قرضی به باشگاه فجرسپاسی شیراز پیوست.
  36. موعود بنیادی فر به عنوان داور، دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه را قضاوت می‌کند.
  37. فرمانده انتظامی تهران بزرگ: روز گذشته تا کنون ۸ دلال عمده در بازار مرغ دستگیر شده‌اند.
  38. به دلیل مشکلات مالی، اعزام تیم ملی اپه به مسابقات جام‌جهانی شمشیربازی کازان روسیه لغو شد./ ایرنا
  39. وزارت بهداشت و درمان: تاکنون حدود ۶۰ هزار پرستار در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.
  40. «خورشید» مجیدی از راه‌یابی به فهرست نهایی نامزدهای اسکار ۲۰۲۱ بازماند.
  41. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: احتمال دارد حج با شرایط فعلی بیماری کرونا با شرایط عادی برگزار نشود.
  42. ترامپ، اظهارات همسر آمریکایی نوه ملکه انگلیس درباره رفتار نژادپرستانه خانواده سلطنتی را رد کرد و گفت: مگان مارکل آدم خوبی نیست.
  43. سخنگوی شورای نگهبان: همچنان برخی ایرادات و ابهامات به بودجه ١۴٠٠ باقی است که متعاقباً به مجلس جهت اصلاح ارسال می‌شود.
  44. به چند نانوایی در شهر کوفه در استان نجف اشرف عراق با نارنجک های دست ساز حمله شد
  45. شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به 120 میلیون و 413 هزار و 886 نفر رسید
  46. آمار ابتلا به کرونا در آمریکا از 30 میلیون نفر گذشت
  47. پلیس: در ایام چهارشنبه‎سوری اگر از خودرو یا موتوری مواد محترقه کشف شود، مالک به مراجع قضایی معرفی شده و وسیله نقلیه‎اش تا ۱۵ فروردین توقیف می‎شود
  48. علی‌نژاد، معاون وزارت ورزش: AFC باید بپذیرد درصورتی ما به عربستان می‌رویم که نمایندگان این کشور نیز به ایران بیایند
  49. چهارمین و آخرین مرحله از یارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد ساعت ۲۴: ۰۰ روز دوشنبه به حساب ذینفعان واریز می‌شود
  50. نمایندگان مجلس با اختصاص ۵ درصد از سهام دولتی در عرضه اولیه به بازارگردانی موافقت کردند
  51. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در دیدار سفیر جدید سوریه در ایران؛ پیام احوال پرسی و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری برای رئیس جمهور سوریه را به وی ابلاغ کرد
  52. معاون پارلمانی روحانی از تقدیم لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان به مجلس خبر داد
  53. فراکسیون ورزش مجلس فردا پس از جلسه علنی، نشستی با حضورعزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال خواهد داشت
  54. در ششمین روز از ثبت نام داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای شهرستان شاهین شهر و میمه تا پایان روز ششم ساعت ۱۸ بیست وپنجم اسفندماه ۱۰۵ نفر ثبت نام نهایی شده اند.
  55. سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: جریمه خودروهای غیر بومی برای ورود به اصفهان تا یک میلیون تومان تعیین شده است.
  56. سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: به صورت غیر رسمی مطلع شدیم که لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی شورای نگهبان تأیید نهایی شده است.
  57. مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در نشست مجازی قانونگذاران اروپایی اعلام کرد: اعضای برجام از فرصت ۳ ماهه ایران، برای حفظ توافق هسته‌ای استفاده کنند.
  58. سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.
  59. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این که بیشتر دانشگاه ها بیش از ۹۰ درصد بودجه جاری خود را دریافت کرده اند، گفت: امیدواریم طی این چند روز باقی مانده از سال، شاهد اتفاقات خوب بودجه ای باشیم.
  60. مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تا کنون ۲ تا ۳ هزار پزشک غیرطرف قرارداد در سامانه نسخه الکترونیک ثبت نام کرده اند گفت: تا هفته گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان بابت نسخ آنلاین پرداخت کرده ایم که ۲۳۰ میلیارد تومان آن مربوط به پزشکان بوده است.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+