اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/12/4    کد خبر: 15722999   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 19  دقیقه

از ارسال پالس مثبت رئیس‌جمهور آمریکا به سمت ایران تا گرم شدن تنور انتخابات

از ارسال پالس مثبت رئیس‌جمهور آمریکا به سمت ایران تا گرم شدن تنور انتخابات

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، جدیدترین اخبار جهان، ایران در قالب مجله خبری جویا طی ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر به اطلاع عموم خواهد رسید.


  1. وزارت خارجه انگلیس با ادعای اینکه ایران طرفی است که توافق هسته‌ای را نقض می‌کند، از ایران خواست هرچه سریع‌تر به پایبندی کامل به تعهدات برجامی بازگردد.
  2. رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور دستور ارسال ١٠٠ ميليارد ريال تنخواه فوري به استانداري براي رفع نيازهاي ضروري زلزله‌زدگان را صادر کرد.
  3. دیدار معوقه پرسپولیس تهران با گل گهر سیرجان از هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز برگزار شد.
  4. شهردار سی‌سخت (کهگیلویه و بویراحمد): پروانه ساخت برای زلزله زدگان شهر سی‌سخت به صورت رایگان صادر می‌شود.
  5. معاون استاندار کهگیلویه و بویر احمد: بر اساس ارزیابی ۲۰ اکیپ اعزام شده به مناطق زلزله زده؛ ۱۲۶ روستا دچار خسارت شده‌اند.
  6. مرکل: برای احیای مذاکرات توافق هسته‌ای ایران تلاش خواهیم کرد.
  7. دبیرکل سازمان ملل متحد: ویروس کرونا نشان داد جهان آسیب پذیراست.
  8. نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین: بازرسی آژانس بین‌المللی از ایران متوقف نخواهد شد.
  9. رهبر جنبش انصار الله یمن: زیر بار قیمومیت عربستان، امارات، آمریکا و اسرائیل نمی‌رویم.
  10. ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه: باید به کمک شریکانمان به راه حلی مناسب در خصوص پرونده هسته‌ای ایران دست پیدا کنیم.
  11. دادگاه لبنان "فادی صوان"، قاضی پرونده انفجار بیروت را از تحقیقات درباره این پرونده برکنار کرد
  12. دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو): ناتو نیروهایش را در عراق ۸ برابر می‌کند
  13. نخستین آزمایشگاه تخصصی تست‌های مولکولی (PCR) کشور مجهز به تجهیزات تمام خودکار، با حمایت وزارت بهداشت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تهران افتتاح شد
  14. معاون سازمان امور مالیاتی از مقابله با شرکت‌های صوری دارندگان کارت‌های بازرگانی یک بار مصرف و تراکنش‌های بانکی مشکوک برای جلوگیری از فرار مالیاتی خبر داد
  15. ریاست امنیت ملی افغانستان از حضور ده هزار جنگجوی خارجی از جمله افراد شبکه القاعده در این کشور خبر داد
  16. معاون درمان وزارت بهداشت از افزایش پنج برابری تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان طالقانی آبادان نسبت به چهار هفته قبل خبر داد
  17. رئیس صنف جایگاهداران سوخت دلیل صف‌های امروز برخی جایگاه‌های سوخت تهران را اختلال لحظه‌ای در شبکه شتاب دانست
  18. سخنگوی کاخ کرملین: تصمیم دولت جدید آمریکا برای عدم اصرار بر بازگشت تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران خوب است
  19. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سفر مدیر کل ‌آژانس بین اللملی انرژی اتمی به تهران را در آستانه پایان ضرب الاجل قانون لغو تحریم‌ها را مهم ارزیابی کرد
  20. دادستانی منهتن از وکیل پیشین ترامپ در چارچوب تحقیق درباره تخلفات مالی رئیس‌جمهور سابق آمریکا، از مایکل کوهن بازجویی کرد
  21. آمریکا محدودیت های مسافرتی در مرزهای زمینی کانادا و مکزیک را تا 21 مارس تمدید کرد
  22. رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست: برای کاهش آلودگی هوا به وزارت نفت تاکید شده که سوخت استاندارد در اختیار وزارت نیرو قرار دهد، اما تاکنون این امر محقق نشده است.
  23. پلیس راه: تردد بدون زنجیر چرخ در جاده کرج - چالوس ممنوع است.
  24. رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: فردی که اقدام به انتشار فیلم کودک‌آزاری در فضای مجازی در یکی از کشورهای همسایه کرده بود، با تلاش ماموران انتظامی ماکو شناسایی و دستگیر شد
  25. آیت الله سید رضی علوی، پدر سید محمود علوی وزیر اطلاعات به دیار باقی شتافت
  26. ارزش واقعی سهام عدالت در روز چهارشنبه تا ۱۰ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان کاهش یافت.
  27. مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای: یک چهارم بازیکنان بازی‌های رایانه ای کشور کودکان هستند
  28. پس از اینکه گفته شد وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال از این تیم جدا می‌شود؛ اما در نهایت این بازیکن در جمع آبی‌پوشان باقی ماند.
  29. سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: پیگیر پرداخت بیمه بیکاری کرونا به متقاضیان هستیم/۹۰ درصد مشمولان مقرری بیکاری را دریافت کردند.
  30. وزیر بهداشت: برای واردات دارو مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده بودند
  31. آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی گلستان مهار شد؛ آتش به حدود چهار هکتار از جنگل های استان خسارت زده است
  32. سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: ۲۵۰ هزار دُز واکسن چینی در راه ایران است
  33. مدير منطقه اي سازمان جهاني بهداشت: ايران توانسته کرونا را مهار کند
  34. سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان این که تعداد مصدومان زلزله سی سخت به ۶۱ نفر رسید، گفت: ۷ نفر از مصدومان بستری و تحت مداوا هستند.
  35. دو نفر از نیروهای تفحص شهدا بر اثر برخورد با مین‌های به جا مانده از جنگ تحمیلی در منطقه رضا آباد مهران به شهادت رسیدند.
  36. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حجم خسارت های زلزله سی سخت بالاست، گفت: میزان آسیب وارد شده به منازل بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد است.
  37. داعش به طور رسمی در کنار عربستان علیه انصارالله قرار گرفت./ایرنا
  38. وزیر آموزش‌وپرورش: بازگشایی مدارس با تصمیم ستاد ملی کرونا خواهد بود
  39. رئیس سازمان برنامه و بودجه: مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی جدید به وزارت بهداشت داده شد.
  40. نیروی انتظامی از جریمه ۵۲ هزار و ۹۲ دستگاه خودرو طی طرح محدودیت تردد در شب گذشته خبر داد.
  41. آلمان: اقدامات اخیر ایران بازگشت آمریکا به برجام را به خطر می‌اندازد
  42. مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی: دیگر معطل جلسات و وعده‌های تو خالی کاخ سفید و سه کشور اروپایی نخواهیم ماند.
  43. مسابقات هفته شانزدهم که قبلا قرار بود ۵ و ۶ اسفند برگزار شود یک هفته به تعویق افتاد و در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند برگزار می‎شود.
  44. ساعت ۲۴ پنجشنبه، شانزدهمین مرحله واریز سهمیه بنزین خودرو‌های ناوگان عمومی و شخصی به کارت سوخت رانندگان خودرو انجام می‌شود.
  45. استاندار خوزستان: برای کنترل کرونا به مدت یک هفته مرزهای شلمچه و چذابه برای ورود مسافر بسته می‌شود.
  46. تخت روانچي نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد: لغو تحریم‌ و توزیع عادلانه واکسن در مبارزه با کرونا ضروری است.
  47. پلیس راه: به علت بارش برف جاده‌های هراز و کندوان لغزنده است و حرکت خودروها بدون زنجیرچرخ امکانپذير نيست.
  48. ریيس جمهور،" قانون الحاق دو ماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات های بازدارنده)" را برای اجرا به قوه قضائیه و وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
  49. «شكرالله حسن بيگی» معاون سياسی و اجتماعی استانداری تهران به‌عنوان رئيس ستاد انتخابات استان تهران منصوب شد.
  50. درپي ابتلاي یکی از کارکنان شهرداری آبیک به کرونای انگلیسی، شهرداری اين شهر به طور کامل تعطیل شد.
  51. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: در ۲ روز گذشته ۲۷ هزار تن روغن خام در بنادر کشور خالی شد و مشکلی در تامین روغن خام کشور وجود ندارد.
  52. سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی: پیامک‌های جریمه رانندگان در پمپ بنزین‌ها جعلی است.
  53. روابط عمومی فرودگاه مهرآباد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر بعضی از مناطق کشور و احتمال تغییر ساعت یا تاخیر در برخی پروازها، مسافران پیش از حضور در فرودگاه از انجام پرواز خود مطمئن شوند.
  54. سردار کوثری مشاور فرمانده سپاه: در اختیار داشتن سلاح های دفاعی متعارف حق ماست و امکان ندارد در مورد آنها مذاکره کنیم.
  55. سخنگوی ستاد نوروزی کیش: ورود خودروهای پلاک کیش یا سرزمین اصلی به این منطقه از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ممنوع است.
  56. سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در فرودگاه یاسوج: اولویت مسئولان استانی حضور در منطقه زلزله زده سی سخت باشد.
  57. سران هفت قدرت صنعتی جهان موسوم به گروه هفت، روز جمعه در نشستی مجازی، بر لزوم توزیع واکسن کرونا به عنوان یک کالای عمومی در چارچوب برنامه جهانی توزیع عادلانه واکسن (کواکس) تاکید کردند.
  58. فرحان حق، سخنگوی سازمان ملل: در حال بررسی جزئیات حل مسئله توافق هسته‌ای ایران هستیم و از تمامی اقداماتی که در اینباره صورت گیرد و از تلاش‌ها برای اجرای کامل آن حمایت می‌کنیم.
  59. درویشی و عسگری جدی‌ترین گزینه‌های بومی برای تصدی سمت استانداری ایلام
  60. محسن رضایی در اصفهان عنوان کرد؛ مردم به گذشته افتخار می‌کنند اما به وضع کنونی معترض‌اند/ چه تضمینی هست با بایدن پیمان ببندیم و دیگری آن را نشکند.
  61. بنا بر گزارش‌ها، دولت جدید آمریکا پس از آنکه دولت پیشین این کشور از توافق آب و هوایی پاریس خارج شد، امروز جمعه رسما به این توافق بین‌المللی پیوست.
  62. تخصیص ١٠ میلیارد تومان تنخواه فوری به استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع نيازهاي ضروري زلزله‌زدگان
  63. هفته گذشته با اقدام به موقع و ارزشمند سیدنصرالدین صالحی دادستان ولایت مدار و انقلابی شهرستان شاهین شهر و میمه علیه برخی از اعضای شورای دوره پنجم شهر شاهین شهر در ارتباط با برخی تخلفات از جمله دریافت پاداش های غیر متعارف کیفرخواست صادر و هر کدام با قرار وثیقه 300 میلیون تومانی آزاد شدند.(این خبر تاکنون از سوی هیچ نهاد رسمی نه تایید و نه تکذیب شده است)
  64. شب گذشته جلسه هم اندیشی برخی از طلاب، روحانیون و همچنین جریانات انقلابی شاهین شهر پیرامون انتخابات پیش رو با حضور حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر، حجت الاسلام بدری نماینده شورای نگهبان و عباس مقتدایی خوراسگانی در مسجدالزهرا (س) شاهین شهر برگزار شد.
  65. جریانات انقلابی شاهین شهر خطاب به حاجی دلیگانی نماینده مجلس؛ مرد است و حرفش. مگر شما در حاشیه جلسه فلسفه سیاسی در تالار شیخ بهایی قول مساعد ندادید، این دفعه برای بحث هیئت نظارت بر انتخابات پیش رو از برادر ارزشی و انقلابی همچون محسن بوسعیدی دادستان سابق شاهین شهر استفاده کنید. پس چه اتفاقی افتاد که حرف خود را پس گرفتید؟!
  66. حجت الاسلام قاسم هاشمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهین شهر عنوان کرد؛ از اقدامات فساد ستیز هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات پیش رو شهرستان شاهین شهر و میمه به شدت حمایت خواهم کرد/مردم در انتخاب افراد با تقوا و با بصیرت به فرمایشات مقام معظم رهبری رجوع نمایند.
  67. وزیر خارجه آمریکا: ما طی سال‌های اخیر سیاست فشار حداکثری علیه ایران را اجرا کرده‌ایم، اما نه تنها بی‌نتیجه بود، بلکه بر مشکلات افزوده است. ایران اکنون به تولید سوخت کافی و تولید مواد شکافت‌پذیر نزدیک‌تر‎ شده است. آمریکا و اروپا در مورد ایران مواضع همسو دارند؛ واشنگتن با سایر کشورها همکاری خواهد کرد تا مانع نفوذ منطقه‌ای ایران شود و جلوی برنامه موشک‌های بالستیک این کشور را بگیرد.
  68. با وجود اینکه مسئولان همواره وعده رفع مشکلات تولید و توزیع روغن جامد و مایع را می‌دهند اما همچنان روغن جامد در بازار کمیاب است و در برخی فروشگاه‌ها به هر کارت ملی تنها یک روغن جامد تعلق می‌گیرد./ ایسنا
  69. رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته است، روز شنبه دوم اسفند در تهران با مقام‌های جمهوری اسلامی در خصوص تداوم فعالیت‌های راستی‌آزمایی اساسی آژانس مذاکره خواهد کرد.
  70. یونیسف، صندوق کودکان سازمان ملل روز جمعه اول اسفند هشدار داد که در بسیاری از نواحی جمهوری دموکراتیک کنگو که به دلیل تسلط گروه‌های مسلح بی‌ثبات شده میلیونها کودک در معرض خشونت هستند.
  71. یادواره شهدای محله هشت بهشت شاهین شهر با حضور مسئولین و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر پنج شنبه 30 بهمن ماه در مسجد فاطمه الزهرا (س) این محله برگزار شد.
  72. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌ شهر و میمه گفت: امسال با توجه به وضعیت کرونایی کشور 1000 دانش آموز شاهین شهری به صورت مجازی از مناطق عملیاتی استان خوزستان شرکت کردند.
  73. حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی امضای مخفیانه سند ننگین ۲۰۳۰ را مغایر با قانون اساسی کشور دانست و گفت: بدلیل نقض آشکار اصل ۷۷ قانون اساسی، مجلس از آقای رئیس جمهور شکایت کرده است.
  74. شریفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: در یک هفته گذشته ۳۵ نفر مبتلا به کرونا در سطح شهرستان شناسایی شده است.
  75. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: موج چهارم کرونا در اصفهان آغاز شده و کودکان نیز در این موج درگیر شده‌اند.
  76. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا جمعه در سخنرانی گفت که آمریکا بازگشته و ائتلاف دو سوی آتلانتیک بازگشته است. وی گفت: ما آماده هستیم که با پنج بعلاوه یک درمورد فعالیت هسته ای ایران، وارد تعامل شویم و باید با اروپایی ها ببینیم درمورد ایران چگونه پیش برویم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+