اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15722783   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

دعوت جمعی از جوانان جهت شرکت دکتر محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری 1400

دعوت جمعی از جوانان جهت شرکت دکتر محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری 1400

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، جمع کثیری از جوانان فعال و انقلابی در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، آذربایجان غربی، سمنان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، فارس، همدان و لرستان طی نامه‌ای به شرح زیر از دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستند که انتخابات ریاست جمهوری 1400 ثبت‌نام به عمل آورد.


بسم‌الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و ادب

خدمت جناب آقای دکتر محسن رضایی میر قائد، دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

جناب آقای دکتر رضایی عزیز، در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ که حقیقتاً مهم‌ترین و حیاتی‌ترین انتخابات ریاست جمهوریِ چهار دهه اخیر است، از شما ما جوانان (نسل‌های سوم و چهارم انقلاب) تقاضا داریم که رسماً اعلام کاندیداتوری کنید و وارد کارزار انتخاباتی شوید، زیرا تنها شما هستید که اثبات نموده‌اید برای رشد و ترقی ایران و ملت ایران، برنامه جامع و مدون دارید و می‌خواهید به دور از جناح‌گرایی و منفعت طلبی، خدمتگزار ملت و میهن باشید.

آقای رضایی، نسل سوم و چهارم انقلاب خواهان اصلاحات واقعی و کارآمد در سیستم اداری و اجرایی کشور و سپس مدرن سازی دستگاه اقتصادی مملکت هستند تا مدیریت کشور به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد و راندمان کشور بالا برود و فساد سیستماتیک جایش را به شایسته‌سالاری بدهد.

آقای رضایی، شما جز معدود کاندیداهایی بوده‌اید که به دور از جوسازی و تبدیل مناظرات به رینگ بوکس، به بیان برنامه‌های خود و چگونگی دستیابی به آن برنامه‌ها پرداخته‌اید و با منطق و درایت وارد انتخابات‌های ریاست جمهوری گذشته شده‌اید.

شما در انتخابات‌های گذشته و در سال‌های دورتر، بارها و بارها به اهمیت اقتصاد کشور و مدرن سازی آن پرداخته‌اید و اکیداً اشاره کردید که باید از بند وابستگی به نفت و گاز نجات پیدا بکنیم.

حال که ما جوانان ایران‌زمین، سر تا پا آماده‌ایم تا سیستمی اجرایی، اداری توانا و اقتصادی مقتدر را پایه‌گذاری کنیم، به شخصی همچون شما در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب که در ابتدا اهداف و آرمان‌های ما را درک کند و در گام‌های بعدی به آن وفادار بوده و توانایی برنامه‌ریزی کارشناسانه و اجرای آن برنامه‌ها را داشته باشد، نیاز داریم.

آقای رضایی، ما از نسل مردانی هستیم که نهایت وطن‌پرستی را در خرمشهر و فکه و تنگه چذابه و کردستان به نمایش گذاشته‌اند و حال آماده‌ایم تا دوباره عزت خواهی و ذلت ستیزی ایرانی را به نمایش بگذاریم.

ما از شما می‌خواهیم که امروز، سردار لشکر ما جوانان باشید و با درایت و مدیریت خود راه را برای اینکه فساد را از سیستم اجرایی و اداری محو و بستر را برای رشد اقتصادی و رهایی از نفت ایجاد کنیم، هموار سازید.

از شما می‌خواهیم که با اعلام رسمی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ و با ارائه‌ی برنامه‌های مدون و تخصصی و معرفی کابینه مدنظر خود، امید را به آسمان ناامیدی جامعه و جوانان ایران برگردانید.

آقای دکتر رضایی، ما جوانان و سایر اقشار ملت غیور ایران، دیگر با جوسازی جناح‌ها و فوران هیجانات به‌پای صندوق‌های رای نمی آییم و تنها فردی با برنامه و متخصص نظیر شما می تواند دلیلی برای آمدن ما به‌پای صندوق‌های رای باشد.

شما که خود سمبل و نمونه اعتماد کردن به جوانان در بحرانی ترین روزهای این مملکت به خصوص در طی ۸ سال دفاع مقدس هستید، خوب می‌دانید که جوانان این سرزمین در صورت اتحاد و انسجام چه پتانسیل و توانایی‌هایی دارند و ما اطمینان داریم که شما یارای حمایت و استفاده صحیح از توانایی‌ها و استعداد جوانان و همچنین سایر اقشار ملت رادارید.

از شما می‌خواهیم که پای در عرصه بگذارید و امید نسلی باشید که از بی تدبیری برخی مسئولین و ناامیدی روزافزون به تنگ آمده است.

جناب آقای دکتر رضایی، به شما اطمینان می‌دهیم که مردم و جوانان دیگر فریب شعارهای توخالی را نمی‌خورند و از عقل و منطق و درایت حمایت می‌کنند، پس همچون ادوار گذشته‌ی انتخابات ریاست جمهوری که با منطق و برنامه مدون به میدان آمدید، این دوره نیز بی آیید؛ که ملت نیاز به فرماندهی دانا و کاربلد دارد تا به جنگ زالوها و زالوزاده ها برود و پایه‌گذار ایرانی مقتدر و مدرن از حیث دستگاه اجرایی و اداری و اقتصادی باشد. البته به شرطی که سایر ظرفیت‌ها و تجربه‌های دست اندرکاران و دلسوزان نظام استفاده کنید.

از شما خواهشمندیم که به اصلاح قوانین در بستر سرمایه‌گذاری اقدام کنید و قوانینی که دست و پای سرمایه‌گذاران را بسته اند را حذف کرده و یا سر و سامان دهید تا پول از چرخه دلالی خارج و وارد چرخه تولید شود.

سه مورد از این قوانین را خدمتتان عرض می‌کنیم و خواهان پیگیری دلسوزانه شما هستیم.

۱-قانون کار مصوب سال ۱۳۳۷

۲-قانون تامین اجتماعی مصوب ۱۳۱۳

۳-قوانین مرتبط با مالیات و دارایی

و من الله توفیق

جمع کثیری از جوانان ایران‌زمین

7 دی‌ماه 1399

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+