اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/10/6    کد خبر: 15722771   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

رسانه های شاهین‌شهر پایبند به اخلاق و عدالت هستند/فعال بودن 33 پروژه عمرانی

رسانه های شاهین‌شهر پایبند به اخلاق و عدالت هستند/فعال بودن 33 پروژه عمرانی

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا جهانگیری شهر روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اهمیت خبر و رسانه بر هیچ کس پوشیده نیست چراکه رسانه قدرتی دارد که می‌توان در جهت پیشرفت شهر از آن بهره گرفت.


وی با بیان اینکه یکی از ارکان توسعه، نقش بی بدیل اطلاعات است که توسط رسانه به جامعه منعکس و تزریق می‌شود و در اختیار تصمیم گیران و سیاست‌گذاران گذاشته می‌شود. گفت: امانت‌داری رسانه در رابطه با صحت‌وسقم مطلب نکته حائز اهمیتی است که در رسانه های مغرض این رکن رعایت نمی‌شود. البته اکثر رسانه های شهر پایبند و مشهور به اخلاق و عدالت هستند و به‌طور نسبی این موضوع رعایت شده که بدین وسیله از کلیه خبرنگاران تقدیر و تشکر دارم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: شورای اسلامی دوره پنجم در پروژه مربوط به ساختمان متعلق به اصحاب فرهنگ و هنر شهر سهیم خواهد شد و آن را به چشم یک پروژه عمرانی در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان نگاه می کند.

وی وجود موافق و مخالف در تصمیم‌گیری‌ها را مهم و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت : شورای شهر در تغییر شهرداران شجاعت و جسارت نشان داد چراکه هر یک از تصمیمات در زمان خودش با در نظر گرفتن شرایط وقت اتخاذ شده اما مهمتر از این مسائل عدم اختلال در خدمات روتین شهری نظیر تنظیف و جمع‌آوری زباله آن‌هم در شرایطی که هزینه خدمات در دو سال گذشته چند برابر شده است اما کیفیت و نرخ خدمات کاهش نیافت و لطمه‌ای وارد نشده است.

جهانگیری در پایان خاطرنشان ساخت: بالغ‌بر 23پروژه عمرانی در سطح شهر فعال است که برخی از این پروژه‌ها زیرساختی تلقی می‌شوند که آثار مثبت آن تا سال ها مشهود خواهد بود به عنوان نمونه به پروژه تکمیل تصفیه پساب شهری می‌توان اشاره کرد که در بلند مدت از خشکی فضای سبز شهری جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+