اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15722575   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

جویا خبرنگار به ادعاهای مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر پاسخ داد

جویا خبرنگار به ادعاهای مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر پاسخ داد

  نورالله جویا خبرنگار و فعال رسانه‌ای طی جوابیه‌ای به ادعاهای دکتر علی پارسا مدیر شبکه و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا خبرنگار و فعال رسانه‌ای طی پاسخیه ای به ادعاهای دکتر علی پارسا مدیر شبکه و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه پاسخ داد.


بسمه‌تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی پارسا

مسؤول محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه

با اهدا سلام و خداقوت

در مقدمه پاسخ به ارسال مطلب 14 آبان ماه 1399 حضرت‌عالی، ابتدا به ساکن بر خود لازم دانستم که به‌عنوان عضو کوچک رسانه از شما خادمان حوزه سلامت «پرستاران، پزشکان و کارکنان مراکز بهداشتی درمانی و...» اسوه‌های عفت، صبر، عطوفت و متکی به خصایص نیک انسانی که در شرایط طاقت‌فرسای کنونی کشور با استقامت و شکیبایی، تلاش می‌نمایند تا آلام بیماران را با فداکاری و حس انسان‌دوستی کاهش دهید و امید به زندگی را به آنان بازگردانید تقدیر و تشکر کنم.

در ادامه لازم می‌بینم که تشکر و قدردانی ویژه خود را به‌عنوان یک خبرنگار از این جهت انجام دهم که با رفتار اخلاقی خود احترام گذاشتید و با مطالعه یادداشت «خبرنگار مردم یا میرزا بنویس دولت، نماینده مجلس یا عضو شورای شهر» منتشر شده 13 آبان ماه 1399 به آن پاسخ دادید.

اولاً؛ در انتشار یادداشت مذکور به‌هیچ‌عنوان روی سخن با شما و همکاران شما رزمندگان حوزه سلامت نبوده است که شما سریعاً علیه آن جبهه گرفته و به آن پاسخ دادید، بلکه روی حرف ام با آن فرمانداری است که خود را به‌عنوان نماینده عالی دولت و همچنین مسؤول ستاد کمیته کرونا در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی می‌کند، هست؛ و لازم می‌دادنم تأکید کنم بنده به‌عنوان یک خبرنگار در راستای رسالت مطالبه گری بر اساس قانون مطبوعات و همچنین امربه‌معروف و نهی از منکر همان‌طور قبلاً نیز به کرار عنوان کرده‌ام از نحوه مدیریت ایشان در حوزه کرونا به‌صورت منطقی انتقاد دارم و عنوان کردن آن نه جرم هست و نه گناه..! (لذا به‌هیچ‌عنوان نه دشمنی و نه عنادی در کار هست و همگان نیز به‌خوبی بدانند فرماندار کنونی شهرستان شاهین‌شهر و میمه برای بنده بسیار قابل احترام بوده و هست)

لذا کاش قبل از متهم کردن این‌جانب در مطلبتان به کلماتی همچون سوءتفاهم، بی‌انصاف، معیشت و سلامتی مردم با بنده یک مشورت انجام می‌دادید.

ثانیا؛ جناب آقای دکتر پارسا ژیل دُلوز فیلسوف فرانسوی جمله‌ای بسیار زیبا دارد با این مضمون که «مردم دیگر وجود ندارند، یا هنوز وجود ندارند… مردم گم‌شده‌اند» که حیف است به‌راحتی از کنار آن بگذرم یا بهتر بگوییم رد شوم، ما نه مخالف اجرای پروتکل‌ها و دستور عمل‌های بهداشتی و همچنین قوانین وضع‌شده از سوی ستاد ملی کرونا ایم، نه دوست داریم به سلامت مردم عزیز آسیب یا لطمه ای وارد شود و نه اینکه تصور دلسوزی برای معیشت مردم داریم چراکه اکثریت خبرنگاران خود مردم هستند.

ثالثاً؛ جناب آقای دکتر پارسا شما نباید سنگ دولتی را به سینه بزنید که عمر کوتاهی کمتر از هشت ماه بیشتر ندارد و در حوزه مدیریت کشور جایی برای دفاع از کارنامه خود نگذاشته است، لذا اصنافی که در درب ورودی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه تجمع کرده بودند، معترض به اعمال محدودیت‌های کرونایی نبودند بلکه اتفاقاً برعکس با اعمال محدودیت‌ها و تشدید نظارت‌ها موافق بودند.

اما جناب آقای دکتر پارسا این جماعت یک حرف حساب داشتند و آن‌هم این مطلب مهم بود، دولتی که دستور به بسته شدن مغازه و کاسبی آن‌ها به مدت چند هفته به بهانه قطع زنجیره ویروس کرونا می‌دهد، از طرف دیگر باید در حوزه مالیات، عوارض شهرداری، معوقات بانکی و دادن بسته معیشتی به خانواده‌های آنان حمایت‌های لازم را انجام دهد. چراکه همه این‌ها با توجه به افزایش سرسام‌آور هزینه‌های زندگی (تورم-گرانی) باید معیشت زن و بچه‌هایشان را تأمین کنند تا به نان شبشان محتاج نشوند.

رابعاً؛ این جماعت چون دستشان به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، عباس رضایی استاندار اصفهان نمی‌رسید، در درب ورودی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه دست به اعتراض زده بودند تا شاید اسفندیار تاجمیری بعد از گذشت 9 ماه از انتشار ویروس کرونا یک درمانی برای التیام زخم‌های آن‌ها به‌عنوان نماینده عالی دولت تجویز کند نه اینکه به قول ضرب‌المثل، از ریشان بگیرند و به سیبیلشان پیوند بزنند این کار که هنر نیست.

خامسا؛ جناب آقای دکتر پارسا همان‌طور که امروز 18 آبان ماه 1399 در جمع خبرنگاران اعلام کرده بودید آمار قربانیان ویروس کرونا از سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه به مرز 300 نفر رسید، لذا رسیدن از نقطه سیاه به سفید نیازمند مدیریت جهادی است، نیازمند مدیریت انقلابی است نه مدیریتی که از پشت میز خود تکان نمی‌خورد به‌جای اینکه او به خدمت مردم بیاید، مردم باید به خدمت او بروند، خلاصه فرق است بین بزرگ بودن و ادعای بزرگی داشتن، پس شما نیز در بیان مطالبتان با انصاف و با عدالت باشید.

و من الله توفیق الشهاده

نورالله جویا

18 آبان ماه 1399

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+