اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/8/2    کد خبر: 15722454   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر درگذشت پدر شهیدان ابدالی حاجی‌آبادی را تسلیت گفت

تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر درگذشت پدر شهیدان ابدالی حاجی‌آبادی را تسلیت گفت

  تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر درگذشت پدر شهیدان ابدالی حاجی‌آبادی را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسن بابایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه طی پیامی به شرح زیر درگذشت ابوالشهداء مرحوم حاج محمدتقی ابدالی حاجی‌آبادی پدر شهیدان والامقام علیرضا و محمدرضا ابدالی حاجی‌آبادی را تسلیت گفتند.


بسم رب شهدا و الصدیقین
قال علی علیه‌السلام عن قول رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله: و یقول الله عزّوجلّ انا خلیفته فی اهله و من ارضا هم فقد ارضانی و من اسخطهم فقد اسخطنی.

خداوند می‌فرماید؛ من جانشین شهید در خانواده او هستم، هر کس رضایت آن‌ها را جلب کند رضایت مرا جلب کرده و هر کس آن‌ها را به خشم آورد مرا به خشم آورده است.
من بال و پر شهید را می‌بوسم /پا تا به سر شهید را می‌بوسم
دستم نرسد اگر به دامان شهید/ دست پدر شهید را می‌بوسم
درود خداوند بر خانواده‌هایی که با صبر و شکیبائی و مقاومت و با تقدیم عزیزان خود به خدا و اسلام، بزرگ‌ترین حماسه‌های تاریخ معاصر را ترسیم کرده و می‌کنند. خانواده‌های شهدا تا همیشه تاریخ، این مشعل‌داران راه اولیا، افتخار روشنایی طریق الی الله را به عهده گرفته‌اند. امام خمینی (ره)
پدر شهیدان والامقام «علیرضا و محمدرضا ابدالی» مرحوم «حاج تقی ابدالی» که پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت.
پدر والامقامی که درراه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان عزیز خود را درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، رجاء واثق دارم نام پدر مؤمن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه‌آفرینی سترگ فرزندان برومند و فداکارش «علیرضا و محمدرضا» عجین شده است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی ماندگار و اهتمام ایرانیان به تربیت انسان‌های مجاهد و آماده ایثار و جان‌فشانی در عرصه‌های دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی و آرمان‌های متعالی و عزت‌آفرین اسلام ناب محمدی (ص) و ایران عزیز را یادآور و وجه همت آنان قرار خواهد داد.
این مصیبت را به بیت معظم شهیدان ابدالی و آحاد ارادتمندان به خانواده‌های مکرم شهدا به‌ویژه مردم خوب و انقلابی و شهیدپرور حاجی‌آباد تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش و برای داغ‌دیدگان و سوگواران مکرم صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.


حسن بابایی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه

2 آبان ماه 1399

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+