اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/7/26    کد خبر: 15722357   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای 50 موقوفه و 200 رقبه است

شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای 50 موقوفه و 200 رقبه است

  فرماندار با اشاره به موقعیت و ظرفیت‌های خاص شاهین‌شهر و میمه در عرصه موقوفات، افزود: این شهرستان دارای ۵۰ موقوفه با بیش از ۲۰۰ رقبه و ۹ بقعه متبرکه است.

اسفندیار تاجمیری عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در شاهین‌شهر اصفهان، ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته وقف اظهار کرد: امیدوارم عزیزان واقف برکت سخاوتمندانه خود را همچنان در راستای کمک به بالندگی، پیشرفت و توسعه شهرستان شاهین‌شهر و میمه جاری و ساری نمایند.
وی با اشاره به موقعیت و ظرفیت‌های خاص شاهین‌شهر و میمه در عرصه موقوفات، افزود: این شهرستان دارای ۵۰ موقوفه با بیش از ۲۰۰ رقبه و ۹ بقعه متبرکه است.


 فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: نیازهایی در بخش‌های مسکن، آموزشی و طرح‌های نیمه‌تمام وجود دارد که به دلیل موقعیت شهرستان و نرخ مهاجرت و غیره می‌توان از منابع وقف در این راستا استفاده کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مدرن شهرستان در بخش‌های دانش و خلاقیت، فناوری و شاخص‌های صنعتی و دانشگاهی در حوزه وقف تصریح کرد: باید تقویت جایگاه و رویکرد عمومی سنت حسنه وقف که موجب جاری شدن آثار و برکات فراوانی خواهد شد همیشه در دستور کار مسوولان قرار گیرد.
انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+