اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/6/10    کد خبر: 15722051   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

تاجمیری فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به مردم شاهین‌شهر و میمه تبریک گفتند

تاجمیری فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به مردم شاهین‌شهر و میمه تبریک گفتند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری عصر امروز 15 مردادماه 1399 طی پیامی فرارسیدن  عید سعید غدیر خم را به عموم مسلمین جهان به‌ویژه مردم شریف و متدین شهرستان شاهین‌شهر و میمه تبریک گفتند، متن پیام فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه به شرح زیر است؛


بسم‌الله الرحمن الرحیم

الحمدالله الذي جعلنا من المتمسكين بولايه مولانا امير المومنين (ع)

عید غدیر به‌عنوان نماد شایسته گزینی و انتخاب مولا حضرت علی(ع) به امر ولایت و‌ حکومت و فضایل ایشان ازجمله سابقه در اسلام، فصاحت و بلاغت، دلیری و شجاعت، عقلانیت و خردورزی، صبر و حکمت و تلاش و تولید و‌...است.

غدیر تنها به‌عنوان روزی تاریخی نیست بلکه به‌عنوان یک عید بزرگ اسلامی مطرح است و باید این روز خجسته را به‌عنوان تعظیم شعائر دینی، بزرگ داشت و برشکوه آن افزود تا ارزش‌های نهفته در این روز عظیم، همواره زنده بماند و سیره معصومین (ع) احیا شود. امید است نماد و نتایج غدیر توسط متولیان امر تبلیغ دینی و معنوی به شایستگی و روزآمدی در جامعه امروز تبیین و عملی شود.

این‌جانب با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین جهان به‌ویژه مردم شریف و متدین شهرستان شاهین‌شهر و میمه، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره‌گیری از آرمان‌های بلند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و در پرتو  اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت  دارم.

و سلام

اسفندیار تاجمیری

خادم مردم در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه

15 مردادماه 1399

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+