اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/5/8    کد خبر: 15721917   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

استقبال از سرمایه‌گذار پیش کش لطفاً چوب لای چرخ ما نکنید/هتل آذر برای یک‌صد جوان شاهین‌شهر اشتغال ایجاد خواهد کرد

استقبال از سرمایه‌گذار پیش کش لطفاً چوب لای چرخ ما نکنید/هتل آذر برای یک‌صد جوان شاهین‌شهر اشتغال ایجاد خواهد کرد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، برای آشکار شدن زوایای پنهان یک خبر به سراغ آن رفتیم که از سال گذشته تا هم‌اکنون که این گزارش را مطالعه می‌کنید هزاران حرف‌وحدیث پشت سر آن بوده است، بله پروژه هتل چهار ستاره آذر که هم‌اکنون در محدوده کمپینگ شرق و نزدیک به ترمینال شیشه‌ای شهر شاهین‌شهر در حال احداث است.


در همان ابتدای شروع به مصاحبه، آقای فرخ آذر با همان لهجه‌ی شیرین خوزستانی‌اش به استقبال ما آمد و گفت: ما کلاً خانوادگی در حوزه صنعت گردشگری و توریسم فعالیت می‌کنیم و هم‌اکنون نیز در استان خوزستان دارای هتل هستیم.

 وی افزود: عموی بنده هم‌اکنون در کنار پارک بانک استان شاهین‌شهر چند سالی که هتل اطلس را ساخته و به اقشار مختلف جامعه اعم از هنرمندان، ورزشکاران، دانشگاهیان، کارکنان دولت و شرکت‌ها و همچنین توریست‌های خارجی و داخلی که به اصفهان مسافرت می‌کنند خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرعامل هتل آذر شاهین‌شهر تصریح کرد: اواسط سال گذشته پروژه هتل آذر شاهین‌شهر در محل کمپینگ شرق با مساحتی بالغ‌بر 1000 هزار مترمربع، زیربنا نزدیک به 7500 هزار مترمربع در هفت‌طبقه، 50 اتاق و با اعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد تومان استارت کار اجرایی آن شروع شد و تاکنون نزدیک به 30 درصد پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است.

[aparat id="U4Nr2"]

 وی با بیان اینکه قرار هست این پروژه تفریحی، گردشگری و توریستی تا سال 1404 با اشتغال‌زایی مستقیم برای 100 نفر افتتاح و به بهره‌برداری برسد، بیان داشت: مجموعه امکاناتی که برای این هتل چهار ستاره در نظر گرفته‌شده است عبارت‌اند از؛ اتاق‌های VIP، رستوران گردان، رستوران ایتالیایی، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدن‌سازی، زمین چمن ورزشی، سالن بازهای رایانه‌ای، کافی‌نت و... می‌باشد.

آذر با بیان اینکه از سال گذشته تا هم‌اکنون که شروع به اجرای این پروژه بزرگ کردیم از سوی برخی جریانات سیاسی در شهر چه به‌عمد و چه به غیر عمد به ما انواع و اقسام مختلف اتهامات را زده‌اند که همه آن‌ها بی‌پایه و اساس است، افزود: ما با تفکر رونق صنعت تفریحی، گردشگری، توریسم و به‌خصوص اشتغال و ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به اقشار مختلف به‌خصوص همشهریان جنوبی و خوزستانی‌ام در شاهین‌شهر اقدام به سرمایه‌گذاری کردیم، اگر همان ابتدای شروع به سرمایه‌گذاری متوجه می‌شدیم که چنین از ما استقبال می‌شود هیچ‌گاه دست به این کار نمی‌زدیم و بدون شک برای سرمایه‌گذاری به شهر دیگری مهاجرت می‌کردیم.

وی با تأکید بر اینکه استقبال از سرمایه‌گذاری پیش کش حداقل چوب لای چرخ ما نکنید، گفت: چرا کسانی که با حرف‌های بی‌پایه و اساس ما را متهم به رانت، رشوه، تبانی و... می‌کنند، به این سؤال نیز پاسخ نمی‌دهند که این پروژه املا چقدر ارزش زمین‌های کمپینگ شرق در شاهین‌شهر را بالابرده است؟ دوما این پروژه چه کمکی به رشد اشتغال و توسعه گردشگری، توریسم و معرفی بیشتر شاهین‌شهر کرده است؟

مدیر هتل آذر شاهین‌شهر با گلایه از نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر، فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین شهردار شاهین‌شهر خاطرنشان ساخت: تاکنون یک نفر از این اعزه محترم به خود زحمت نداده‌اند، که از محل احداث پروژه هتل چهار ستاره آذر بازدیدی انجام دهند و در جریان قرار بگیرند که من سرمایه‌گذار در اینجا چه‌کاری انجام می‌دهم و برای اینکه این پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد چه دست‌اندازهایی پیش روی بنده وجود دارد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه انتشار ویروس کرونا خسارت جبران‌ناپذیری به حوزه صنعت گردشگری و توریسم وارد کرده است، اما از مسؤولان استان اصفهان به‌خصوص شهرستان شاهین‌شهر و میمه تقاضا دارم که در یاری رساندن به پروژه‌های رفاهی، تفریحی و گردشگری نهایت همکاری را انجام دهند که بدون شک افتتاح چنین پروژه‌هایی نفس و اعتبار تازه‌ای به شهر شاهین‌شهر خواهد بخشید. (گفت و گو از خبرنگار نورالله جویا)

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+