اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/5/8    کد خبر: 15721889   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

نامه و مجوزهای فاقد بارکد امنیتی شهرداری شاهین‌شهر معتبر نیست

نامه و مجوزهای فاقد بارکد امنیتی شهرداری شاهین‌شهر معتبر نیست

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر وحید مهدویان صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین تسلیت فرا رسیدن شهادت مولای متقیان امیر مؤمنان علی (ع) اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی سیستم هوشمند توسعه شهری در شهرداری شاهین‌شهر، کلیه مکاتبات، استعلامات، مجوزها و نیز پاسخ به آن‌ها به‌خصوص در نواحی 1 و 2  به‌صورت کاملاً الکترونیکی است.


وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف پیش رو در تحقق شهر هوشمند، پاسخگویی امن، دقیق و شفاف به مراجعین است؛ هرگونه خروجی و پاسخ صادره در نواحی شهرداری اعم از مکاتبات با ادارات، استعلام آتش‌نشانی، نظام‌مهندسی، پاسخ به استعلامات بانک، پاسخ به استعلامات دفترخانه‌ها، گواهی سفت‌کاری، عدم خلاف، پروانه‌های ساختمان و ... به‌صورت کاملاً مکانیزه صادر می‌گردد و هرگونه خط‌خوردگی و یا اصلاح دستی، حاشیه‌نویسی و ... مردود و فاقد وجاهت قانونی است.

معاون حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین‌شهر درج شماره و تاریخ دبیرخانه به‌صورت مکانیزه و جایگزینی امضای الکترونیک بجای امضای فیزیکی (دستی) را از مشخصه مجوزهای جدید دانست و گفت: صحت هرگونه مجوز، استعلام و پاسخ صادره در شهرداری مناطق، منوط به دارا بودن بارکد QR  و کد امنیتی 16 رقمی در ذیل آن‌ها هست.

وی تأکید کرد: شهروندان محترم، شعب بانک‌ها، دفاتر اسناد رسمی، ادارات، بنگاه‌های معاملاتی املاک و ... قبل از هرگونه اقدامی در بستر اینترنت با اسکن QR (ذیل هرگونه مجوز صادره در شهرداری نواحی) از طریق گوشی همراه خود و یا با واردکردن کد امنیتی (ذیل هرگونه مجوز صادره در شهرداری نواحی) در سامانه «تصدیق گواهی» سایت شهرداری شاهین‌شهر (قسمت خدمات الکترونیک) از جعلی نبودن برگه اطمینان حاصل نمایند و چنانچه مجوزی از شهرداری دارای اصلاح دستی بود حتی اگر دارای مهر شهرداری باشد از قبول آن خودداری تا متحمل ضرر و زیان احتمالی نگردند. (خبرنگار نورالله جویا)

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+