اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/1/14    کد خبر: 15721713   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

شمار قربانیان کرونا در ایران از مرز 3160 نفر گذشت

شمار قربانیان کرونا در ایران از مرز 3160 نفر گذشت

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، کیانوش جهانپور در نشست خبری خود که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز پنج‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا (کووید 19) در کشور دو هزار و ۸۷۵ نفر مبتلای جدید در کشور شناسایی‌شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۵۰ هزار و ۴۶۸ نفر رسیده است.


وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ دچار نوع شدید و بحرانی بیماری هستند، افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور ۱۶ هزار و ۷۱۱ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان‌باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۲۴ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا سه هزار و ۱۶۰ نفر جان باخته‌اند.

*کرونا جان 400 اصفهانی را گرفت

همچنین برخی منابع رسانه‌ای از زبان طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان اعلام کردند که از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز ۶ هزار نفر مشکوک یا ابتلا قطعی به کرونا در استان غیر از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری شده‌اند.

 که خوشبختانه تا به امروز بیش از ۵ هزار نفر از این بیماران با بهبود کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شدند؛ اما متأسفانه ۴۰۰ نفر هم فوت شدند که میانگین سنی آن‌ها بالا بوده است.

*فوت 2 نفر بر اثر ابتلای به بیماری کرونا در مراکز بهزیستی اصفهان

پژمان پورشبانان دبیر کارگروه کرونای بهزیستی استان اصفهان در گفت و گو با ایمنا گفت: از بین شش مورد مشکوک در مراکز سه مورد تست مثبت کرونا داشتیم که از این تعداد بیمار مثبت، دو مورد از آنها فوت شدند همچنین سرانه‌ای به مبلغ ۵۳۰ هزار تومان برای خرید اقلام بهداشتی و موارد پیشگیری از شیوع کرونا به مراکز توانبخشی شبانه‌روزی پرداخت شد.

انتهای پیام/د

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+