اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/1/10    کد خبر: 15721690   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

38 نفر از زندانیان شاهین‌شهری مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند/حمایت دستگاه قضاء از جهادگران عرصه سلامت

38 نفر از زندانیان شاهین‌شهری مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند/حمایت دستگاه قضاء از جهادگران عرصه سلامت

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید نصرالدین صالحی عصر امروز پنج‌شنبه 7 فرودین ماه 1399 در نشست خبری طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره کرونا در فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه ضمن تبریک مجدد سال جدید و فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: بنا به پیشنهاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه امسال به مناسبت اعیاد رجبیه،‌ عید نوروز و مبعث پیامبر اعظم(ص) نزدیک به 38 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شاهین‌شهری مشمول عفو و تخفیف مجازات از سوی مقام معظم رهبری قرار گرفتند.


وی افزود: از زمانی که خبر ویروس کرونا در کشور مطرح شد نزدیک به 130 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شاهین‌شهری که دوران محکومیت خود را در زندان مرکزی اصفهان سپری می کردند با تامین قرار وثیقه حداقلی تا پایان اردیبهشت‌ماه به مرخصی فرستاده شدند.

دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: دستگاه قضاء تمام ظرفیت‌های خود را برای اجرای طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی که با هدف قطع زنجیره این ویروس از سوی ستاد ملی کرونا تصویب و ابلاغ‌شده به کار بسته است.

وی تاکید کرد: افرادی که بخواهند از مقررات قانونی این طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا تا پایان آن تخطی بکنند بدون شک بر اساس مفاد قانونی همچون 688 و 492 قانون مجازات اسلامی به شدت با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

صالحی تصریح کرد: دستگاه قضاء از پرسنل و نیروهایی اعم پزشکان، پرستاران، نیروهای هلال احمر، بسیج، ارتش، ناجا و سایر که هم‌اکنون در حال فعالیت و مبارزه با ویروس کرونا هستند حمایت خواهد کرد و افرادی که با این جهادگران عرصه سلامت رفتار دور از شان و آداب اسلامی داشته باشد بدون شک برخورد قاطع قضایی خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+