اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/12/1    کد خبر: 15721555   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

امام جمعه و فرماندار شاهین شهر و میمه مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند

امام جمعه و فرماندار شاهین شهر و میمه مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شهر شاهین شهر و اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در پیام مشترکی، از مردم حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کردند.


در بخشی از این پیام آمده است: مردمان بزرگ و همیشه در صحنه شهرستانهای شاهین شهر، میمه و برخوار یک بار دیگر عزم خود را جزم کرده‌اند تا با مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در روز جمعه ۲ اسفندماه برگ زرین دیگری به افتخارات نظام در استان اصفهان و کشور به ثبت برسانند.

به یقین عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت مدار و ایثارگر است که در ۴۰ سال پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه خود امام خامنه ای لبیک گفته و با شرکت در 36 دوره انتخابات که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی‌نظیر است، سونوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم سالاری دینی خود پاسداری خواهند کردند.

اکنون که در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، از همه آحاد مختلف مردم سلحشور و شریف دو شهرستان شاهین شهر،  میمه و برخوار که صاحب یک کرسی در مجلس شورای اسلامی هستند دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته، حق تعیین سرنوشت خود را به منصه ظهور رسانده و امکان تسریع در پیشرفت همه جانبه کشور به خصوص این حوزه انتخابیه را فراهم سازند.

در پایان توفیق و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم دو شهرستان شاهین شهر، میمه  و برخوار و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+