اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/1/10    کد خبر: 15721544   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

کسانی که در شاهین‌شهر، میمه و برخوار به تحول معتقد و علاقه‌مند، باید به تغییر رأی بدهند

کسانی که در شاهین‌شهر، میمه و برخوار به تحول معتقد و علاقه‌مند، باید به تغییر رأی بدهند

 

محمد جانکی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با توجه به نزدیک شدن به زمان پایانی تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این دوره در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار  به خاطر مسائل اقتصادی پیش‌آمده برای اقشار مختلف جامعه چندان شاهد داغ بودن فضای انتخابات نبودیم.


وی با بیان اینکه بدون شک هم مسائل اقتصادی که این روزها مردم با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و عملکرد مسئولان به‌خصوص نمایندگان در مجلس موجب به وجود آمدن این فضا شده است، افزود: بی‌محابا نیست که مقام معظم رهبری بر روی انتخاب نماینده مؤمن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی و کارآمد از سوی مردم تأکید ویژه‌ای دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حوزه انتخابیه  شاهین‌شهر، میمه و برخوار نزدیک به ۳۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود 247 هزار نفر آن‌ها واجد شرایط رأی دادن هستند و تنها یک کرسی در مجلس دارد، تصریح کرد: روز جمعه دوم اسفندماه 1398 مردم همیشه درصحنه این شهرستان‌ها به‌پای صندوق‌های رأی خواهند رفت تا سرنوشت خویش برای 4 سال دیگر تعیین کنند.

*مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی قدرت تغییر و تحول در مسؤولیت‌هاست

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده فعلی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار طی دو دوره گذشته اظهار کرد: مهم‌ترین چیزی که دستاورد این انقلاب است، قدرت تغییر و تحول در نگرش، بینش و مسؤولیت‌هاست.

جانکی با ارائه این ضرب‌المثل که اگر مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار نزدیک به هشت سال یا دو دوره هست که با یک وسیله یا ابزاری به‌عنوان نماینده به سمت مقصد در حال حرکت هستند، خاطرنشان ساخت: امروز زمان آن رسیده است که مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار با جا به جایی این وسیله یا ابزار و همچنین با الهام از این شعار کلیدی «فکری نو، سرنوشتی نو، انتخابی نو» آن را تغییر دهند که بدون شک این اقدام تحول و دگرگونی چه مثبت و چه منفی به همراه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: بدون شک اگر مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار دوست دارند که شاهد تحول در شهر و روستاهای خود باشند باید روز جمعه 2 اسفند که تعیین‌کننده سرنوشت آن‌ها برای یک دوره چهارساله دیگر هست، تصمیم به انتخاب چهره جدیدی بکنند که همان ویژگی‌هایی لازم برای خدمت گذاری به آن‌ها و پیگیری مسائل و مشکلاتشان را داشته باشد.

*نماینده‌ای که تابلوی دفترش تنها 100 میلیون تومان ارزش دارد نمی‌تواند انقلابی باشد

جانکی با بیان اینکه نماینده ای که تنها تابلوی دفترش نزدیک به 100 میلیون تومان ارزش ریالی اوست یا ساکن اصفهان هست، نمی‌تواند نقش یک انقلابی مدافع حقوق مردم را بازی کند، ادامه داد: مردم در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند تا نماینده‌ای را به‌عنوان وکیل خود در مجلس انتخاب می‌کنند، پیگیر مسائل و مشکلاتشان باشد نه اینکه بار مسائل و مشکلاتشان چند بار شود و هر هفته مجبور باشند در صف‌های طولانی بی ایستند تا وی را ملاقات کنند.

*انتخاب چهره جدید بساط منافع برخی افراد را جمع خواهد کرد

وی افزود: مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار با انتخاب یک شخصیت و چهره جدید در واقع بساط بسیاری از مهره چینی‌ها و همچنین منافع برخی افراد که در گرو تکرار هست نه تغییر و تحول جمع‌آوری خواهند کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اینکه فردی در فرایند انتخابات شرکت کند و هزینه بیت‌المال و وقت شورای محترم نگهبان و هیات اجرایی را تلف نماید و صرفاً جهت پوشش یک کاندیدای خاص در صحنه حضور پیدا کند و چند دوره متوالی این عملکرد را تکرار نماید باید آن فرد متوجه باشد که قطعاً هزینه دنیوی و اخروی این کار را بر عهده دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اگر کسانی که به تحول در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار معتقد و علاقه‌مند هستند باید روز جمعه با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی به تغییر رأی بدهند و نه تکرار تا شاهد آثار و برکات آن ازجمله؛ پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر باشند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+