اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/10/25    کد خبر: 15721327   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

شاهین‌شهر نیازمند احداث خانه معلولین و جانبازان است

شاهین‌شهر نیازمند احداث خانه معلولین و جانبازان است

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، پرستو جهانگیری در یکصدو هفتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر ضمن تشکر از اقدامات و عملکرد اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بر لزوم احداث خانه معلولین و جانبازان تأکید کرد و گفت: خدمت در مجموعه بهزیستی نیازمند روحیه جهادی و انقلابی است.


وی افزود: بدون شک اگر در مجموعه دولت و مجلس بودم با توجه به تعدد خدمات ارائه‌شده از سوی نهادهای حمایتی همچون سازمان بهزیستی نگاه و توان ویژه‌ای به لحاظ تخصیص بودجه برای خدمت‌رسانی حداکثری به هم‌وطنانم لحاظ می‌کردم.

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و بانوان شورای شهر شاهین‌شهر تصریح کرد: در گذشته آمار معلولیت به دلیل عدم شناسایی ژنوم انسانی بالا بود که خوشبختانه با درایت و همکاری بهزیستی و سایر ارگان‌های مربوطه اکنون به حداقل آمار نوزادهای متولد شده دارای معلولیت رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: امروز نیز اگر در حوزه آسیب‌های اجتماعی اقدامات اساسی صورت نگیرد، نسل بعدی لاجرم آسیب‌پذیر و درگیر معضلات اجتماعی نشات گرفته از طلاق، اعتیاد، ناهنجاری‌های اجتماعی و...مواجه خواهد شد، چراکه فرزندان سالم و دارای هوش اجتماعی بالا نویدبخش نسلی پویا در آینده را می‌دهد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+