اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/10/20    کد خبر: 15721292   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

یک میدان در شهر گرگاب به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد

یک میدان در شهر گرگاب به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، کمیسیون‌ فرهنگی شورای اسلامی شهر گرگاب در روزهای گذشته پیشنهاد تغییر نام یکی از میادین این شهر را  به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را داده بود، که این پیشنهاد با رأی اکثریت اعضای شورای شهر گرگاب به تصویب رسید.


شهر گرگاب از شهرهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه در استان اصفهان و در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز استان هست و علت اصلی پیدایش شهر گرگاب وجود آب در لایه‌های زیرین زمین بوده است که از طریق حفر قنات به آن دسترسی پیدا می‌کنند و این شهر به‌واسطه وجود قنات‌ها و زمین‌های دشتی مستعد، کشاورزی به وجود آمده و در حال حاضر سه رشته قنات در این شهر وجود دارد که با توجه به وضعیت بارندگی و خشک‌سالی فاقد آبدهی می‌باشند. هم‌اکنون این شهر نزدیک به 13 هزار جمعیت دارد که شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

به گزارش صدای جویا سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت صبح جمعه پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند. همچنین شورای عالی امنیت ملی ایران روز جمعه نشستی در خصوص این حمله تروریستی برگزار و تصمیمات مقتضی را اتخاذ کرد. شورای عالی امنیت ملی در بیانیه خود تصریح کرد که جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد.

پیکر پاک سردار شهید سلیمانی با حضور بسیار گسترده مردم در شهرهای اهواز، مشهد، تهران ، قم و کرمان تشیع شد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+