اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/10/14    کد خبر: 15721274   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد سلیمانی در آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر برگزار شد

مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد سلیمانی در آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز 14 دی‌ماه 1398 محمد اسماعیل‌زاده مدیر آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر طی پیامی شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به دست دولت تروریستی آمریکا را تبریک و تسلیت گفتند متن پیام به شرح زیر است؛


بسم‌الله الرحمن الرحیم

 مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

 در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

 شهادت قهرمان ملی، سردار سرافراز و شجاع اسلام و ایران سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی به دست جنایت‌کاران متجاوز آمریکایی را به ساحت مقدس ولی‌عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شهید‌پرور ایران اسلامی و خانواده معزز و محترم آن مجاهد شهید و کلیه آزادی خواهان و حق‌طلبان، تبریک و تسلیت می‌گویم.

امروز دل‌وجان هر دوستدار اسلام عزیز و ایران سرافراز، از فقدان یکی از فرزند با اخلاص و شجاع خود می‌سوزد، اما بی‌شک پرچم عزت و سربلندی که آن عزیز سفرکرده در راه اعتلای اسلام و ایران برافراشت، بر زمین نخواهد ماند.

این‌جانب به نمایندگی از جامعه فرهیخته فرهنگیان و دانش آموزان شاهین‌شهر ضمن محکوم نمودن این جنایت تروریستی، برای آن شهید عالی‌مقام علوّ درجات و پاداش الهی را از خداوند متعال مسألت دارم.

به گزارش صدای جویا همچنین مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شنبه ۱۴ دی‌ماه بعد از اقامه‌ی نماز جماعت ظهر و عصر با حضور سرهنگ مسعود جهانگیری فرمانده ناحیه‌ مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه، مدیر آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر و با حضور پرشور جامعه فرهنگیان در محل نمازخانه این نهاد برگزار شد.

سرهنگ جهانگیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه ضمن عرض تبریک و تسلیت به خاطر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و بیان ویژگی‌های آن شهید والامقام از مدیریت آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر به‌عنوان اولین دستگاه برگزار کننده مراسم ادارات در منطقه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+