اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15721182   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

داوطلبان حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار حرمت‌ها را نگه‌دارند/ فضای مجازی توسط غرب مملو از فاضلاب مدرنیته شده است

داوطلبان حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار حرمت‌ها را نگه‌دارند/ فضای مجازی توسط غرب مملو از فاضلاب مدرنیته شده است

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌شهر اظهار کرد: ترویج سبک زندگی غربی زیان‌های فراوانی برای جامعه دارد.


وی افزود: برای مقابله با این نوع سبک زندگی باید جهادی عمل کرد. جهاد فقط جنگیدن در میدان جنگ نیست. ما جهاد فکری، جهاد عملی، جهاد تبلیغی و ... هم داریم.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه فضای مجازی کنونی از سوی غرب مملو از فاضلاب مدرنیته است. گفت: در این فضا خوراک‌های مسموم به خورد جوانان ما می‌دهند. ایجاد شکاف بین خانواده متأثر از همین فضاست.

وی خاطرنشان ساخت: نقش زن در این میدان بسیار مهم و مؤثر است. زنان نباید گرفتار ظاهرسازی و ظاهربینی شوند. صیانت از بنیان خانواده و جامعه از عهده زنان بر می‌آید، چه‌بسا که تعیین سرنوشت ملتی به اراده زن صورت بگیرد. شخصیت والای زن از دریچه ایمانش نمود پیدا می‌کند.

خطیب نماز جمعه‌های شاهین‌شهر در ادامه با بیان اینکه داوطلبان در آستانه انتخابات حرمت‌ها را نگه‌دارند و مواظب سخنانشان در محافل باشند، بیان داشت: اگر کسی علیه کسی سخنی بگوید مشی من رو در رو کردن است. شخصیت یکدیگر را مخدوش و تخریب نکنید تا ستون‌های اعتماد و اعتبار در جامعه سست نشود.

وی متذکر شد: قطعاً مشکلات مهم‌تری داریم. جامعه آسیب‌های جدی در حوزه‌های فرهنگی دارد اما برخی همچنان دیدگاه تنگ و همت کوتاه خود را بر بدگویی نهاده‌اند.

حجت‌الاسلام هاشمی پیشاپیش روز تحقیق و پژوهش (۲۵ آذر) روز حمل‌ونقل (۲۶ آذر) و سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه (۲۷ آذر) را گرامی داشت و گفت: جمهوری اسلامی باید در کاهش تعهدات هسته‌ای خود جدی‌تر عمل کند.

وی تصریح کرد: تیم دیپلماسی ما نباید به جنایتکارانی که داروهای بیماران صعب‌العلاج را تحریم کرده‌اند و خشونت و افراطی‌گری را در منطقه دامن می‌زنند اعتماد کند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر ادامه داد: مکاران غربی با معرفی کانال‌های مالی و وعده رفع مشکلات اقتصادی می‌خواهند به اهداف خود برسند، اما ابوموسی اشعری‌های زمان ما نباید با طناب اینان به چاه بروند. ما این تحریم‌ها را باید تبدیل به فرصت کنیم و در سایه خودباوری به خودکفایی برسیم.

وی در پایان باید افزود: مسئولان اقتصادی اگر نمی‌توانند ساز و کار ارائه دهند، برکنار شوند. مردم نباید به خاطر مشکلات اقتصادی و دغدغه‌های معیشتی این‌گونه ناراضی و شاکی باشد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+