اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/8/9    کد خبر: 15720902   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

آخرین اخبار شهرداری شاهین‌شهر در هفته‌ای که گذشت

آخرین اخبار شهرداری شاهین‌شهر در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به همراه سرپرست شهرداری و معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین‌شهر به‌طور سرزده از نیروها و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر بازدید به عمل آوردند.


وی در این بازدید گفت: نظم و دقت، انعطاف‌پذیری، اطاعت از فرماندهی عملیات، ایثارگری و به‌روز بودن از ویژگی‌های یک آتش‌نشان است که نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر تمامی این خصوصیات را دارا هستند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ادامه افزود: خوشبختانه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر مجهز به نیروهای متخصص و توانمند و تجهیزات کامل است که ضمن خدمات‌رسانی در حوادث حوزه شهری، در حوادث خارج از محدوده استان نیز حضور یافته و موفق عمل می‌نمایند. شیشه‌فروش تصریح کرد: با توجه به وجود صنایع بزرگ و کوچک و قرار گرفتن دو آزادراه در غرب و شرق شاهین‌شهر، ضروری است نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر همراه با تجهیزات همواره در آماده‌باش کامل باشند  و این مهم تحقق‌یافته است. وی همچنین اظهار داشت: با توجه به شروع فصل بارندگی ستاد سیل شهرداری تشکیل و نقاط قوت و ضعف بررسی گردد. محمدعلی عزیزی سرپرست شهرداری شاهین‌شهر نیز در این بازدید ضمن عرض خیرمقدم به مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خوشبختانه نیروهای جان برکف سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر مستقر در چهار ایستگاه نقاط مختلف شهر با تعهد و تخصص خود همراه با تجهیزات کامل در حوادث حضور یافته و جان و مال همشهریان را از خطرهای احتمالی نجات می‌دهند. وی در ادامه ضمن اشاره به آموزش‌های شهروندی سازمان آتش‌نشانی گفت: از آنجایی که پیشگیری حوادث از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، کارشناسان مجرب سازمان در طول سال آموزش‌های متنوعی برای پیشگیری و یا مقابله با حوادث از سنین کودکی تا بزرگ‌سالی به همشهریان ارائه می‌دهند. عزیزی با توجه به شروع فصل بارندگی و آماده‌باش تمامی نیروهای مربوطه برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی، اظهار داشت: نیروهای عملیاتی و خدمات رسان شهرداری در راستای آسایش و رفاه همشهریان فهیم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌نمایند.

*سازمان فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر در تمام فصول سال در آماده‌باش است

علی عرب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر گفت: فضای سبز در روحیه و شادابی شهروندان و زیبایی مبلمان شهری تأثیر به سزایی دارد از این‌رو باغبانان زحمتکش و کارشناسان خدوم سازمان در تمامی فصول سال از فضای سبز شهری دلسوزانه نگهداری می‌نمایند. وی در ادامه خدمات روزانه باغبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر را شامل آبیاری و نظافت 590343 متر مربع چمن، آبیاری و نظافت تشتک 170956 اصله درخت و درختچه، آبیاری و نظافت 9279 مترمربع باغچه گل فصل، آبیاری و نظافت 43261 مترمربع باغچه گل دائم، آبیاری و نظافت 125737 متر پرچین، آبیاری و نظافت 4108 مترمربع باغچه توده کاری، نظافت و شست و شوی 29820 مترمربع سنگفرش، نظافت و شست و شوی 494651 مترمربع رفیوژ، نظافت و شست و شوی 376924 مترمربع معبر فضای سبز، نظافت و شست و شوی 6873 مترمربع آب‌نما و نظافت و نگهداری 24 سرویس بهداشتی عنوان نمود و گفت: مساحت فضای سبز شاهین‌شهر 340 هکتار با 110 بوستان کوچک و بزرگ است.

*بازسازی و مرمت قنات‌های فرسوده سطح شاهین‌شهر

سید رسول موسویان معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین‌شهر گفت: ازآنجایی‌که رشته قنات‌هایی در زمان‌های قدیم از شاهین‌شهر عبور نموده  است و در حال حاضر تمامی آنان خشک و بلااستفاده می‌باشند، از این‌رو شهرداری برای بازسازی و مرمت آنان برای جلوگیری از ایجاد هرگونه حادثه متحمل هزینه‌های زیادی شده است. وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود چهارده میلیارد ریال اعتبار صرف بازسازی و مرمت قنات‌ها در نقاط مختلف شاهین‌شهر شده است. موسویان خاطرنشان ساخت: نقشه مسیر قنات‌های شاهین‌شهر موجود است و شهرداری با شناسایی قنات‌های فرسوده و در حال تخریب، مرمت و بازسازی آن‌هاست. معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین‌شهر تصریح نمود: علی‌رغم شرایط نامساعد مالی شهرداری در حد توان خود برای رفاه حال همشهریان عزیز در محله‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌نماید.

*شهرداری شاهین‌شهر از ابتدای سال تاکنون چهل میلیارد ریال اعتبار برای فعالیت‌های عمرانی هزینه کرده است

محمدعلی عزیزی سرپرست شهرداری شاهین‌شهر اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات اقتصادی، شهرداری در راستای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان عزیز از ابتدای سال جاری تاکنون حدود چهل میلیارد ریال اعتبار برای زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر سطح شهر هزینه نموده است. وی در ادامه افزود: آسفالت خیابان‌ها و معابر تأثیر به سزایی در تسهیل عبور و مرور شهروندان دارند از این‌رو شهرداری سالانه اعتبارات ویژه‌ای برای تأمین آسفالت در نظر می‌گیرد. عزیزی تصریح نمود: شهرداری شاهین‌شهر در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهد نمود.انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+