اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/6/12    کد خبر: 15720616   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

جمعیت ورزشی شاهین‌شهر و میمه از مرز 45 هزار نفر گذشت/ خانه جوان شاهین‌شهر سال آینده افتتاح خواهد شد

جمعیت ورزشی شاهین‌شهر و میمه از مرز 45 هزار نفر گذشت/ خانه جوان شاهین‌شهر سال آینده افتتاح خواهد شد

 

حمیدرضا یعقوبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین بر عموم شیعیان و دل‌سوختگان آن حضرت، اظهار کرد: در شاهین‌شهر به‌عنوان مرکز شهرستان نزدیک به 42 هیات ورزشی فعال داریم، اما در سطح کل شهرستان شاهین‌شهر و میمه نزدیک به 92 هیات ورزشی فعال وجود دارد.


وی افزود: تعداد قهرمانان ورزشی برون مرزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نزدیک به 180 نفر می‌باشند. که از ابتدای سال 98 تا هم‌اکنون دارای 18 قهرمان ورزشی برون‌مرزی هستیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه شاخص‌ترین قهرمان ورزشی شهرستان شاهین‌شهر و میمه را سجاد مردانی تکواندوکار معرفی کرد و گفت: در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه نزدیک به 4 هزار قهرمان کشوری داریم.

وی با بیان اینکه 23 هزار ورزشکار سازمان‌یافته هم در حوزه بانوان و هم آقایان داریم، بیان داشت: آمار کل جمعیت ورزشی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیش از 45 هزار نفر است که دارای بالاترین آمار ورزشی در سطح استان اصفهان می‌باشیم.

یعقوبی با بیان اینکه بیمه ورزشی بانوان بیشتر از آقایان می‌باشد، بیان داشت: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ‌شده بخش عمده‌ای از نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر و میمه را جوانان تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه نزدیک به 10 موسسه مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه فعالیت می‌کنند، گفت: در برنامه راهبردی خود این مؤسسات مردم‌نهاد تا اواخر نیمه سال آینده به 44 موسسه گسترش خواهند یافت.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه سال آینده خانه جوان این شهرستان افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: به‌زودی ورزشگاه ملت با همکاری بخش خصوصی احیا خواهد شد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+