اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/6/12    کد خبر: 15720607   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فروشگاه‌های بزرگ بی‌ضابطه در شاهین‌شهر اصناف کوچک را بلعیده‌اند

فروشگاه‌های بزرگ بی‌ضابطه در شاهین‌شهر اصناف کوچک را بلعیده‌اند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محسن بوسعیدی صبح امروز در مراسم تودیع خود در محل سالن اجتماعات فرماندار ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر عموم شیعیان و دل‌سوختگان آن حضرت، اظهار کرد: در طول 50 مدت زمان خود در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه در جایگاه دادستان و مدعی‌العموم تلاش کردم که انقلابی حرکت کنم.


وی از برگزاری 17 جلسه در اتاق اصناف شهرستان شاهین‌شهر و میمه جهت بررسی و حل مشکلات آن‌ها سخن گفت و افزود: متأسفانه ایجاد فروشگاه‌های بزرگ بی‌ضابطه در شاهین‌شهر اصناف کوچک را بلعیده‌اند. تا حدی که نزدیک به 700 واحد صنفی کوچک مجبور به ابطال پروانه‌های کسب‌وکار خود شده‌اند.

دادستان سابق شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در طول 50 ماه مدت خود در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه به طرق مختلف تلاش کردم که نقش تأثیرگذاری در احیای حقوق عامه مردم، افزایش روحیه مطالبه گری از مسئولان در راستای همان موضوع مهم و اساسی امر به معروف و نهی از منکر داشته باشم.

وی با بیان اینکه تمامی پرونده‌هایی قضایی تشکیل شده در دادگستری شهرستان شاهین‌شهر و میمه همگی ثبت ثنا شده‌اند، گفت: بیش از 94 درصد اخطاریه‌ها و آخرین اطلاعات از وضعیت پرونده شاکیان و متشاکیان به‌صورت کاملا الکترونیکی به اطلاع آنهام می رسد.

بوسعیدی از افزایش دو برابری شعب تحقیق و تفحص پرونده های قضایی در زمان مدیریت خود گفت و افزود: افزایش این شعب کمک بسزایی در روند هر چه زودتر به پرونده های قضایی داشت.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+