اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/6/10    کد خبر: 15720583   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 4 بقعه متبرکه شهرستان شاهین‌شهر و میمه

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 4 بقعه متبرکه شهرستان شاهین‌شهر و میمه

 

حجت‌الاسلام مهدی قربانی روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین(ع) و یاران باوفایش برعموم شیعیان و دلسوختگان آن حضرت، اظهار کرد: دهه اول ماه محرم‌الحرام به نام دهه امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است.


وی با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ماه محرم با اجرای طرح «بصیرت عاشورایی» رونق‌بخش محافل و مراسمات سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش خواهد بود، افزود: طرح بصیرت عاشورایی در چهار بقعه متبرکه شهرستان شاهین‌شهر و میمه(امامزادگان شاه نعمت‌الله شهر(ع) گز برخوار-قاسم(ع) روستای مورچه خورت-سیده صالح خاتون شهر ازان و سید یوسف روستای سُ)ه برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شاهین‌شهر و میمه به تشریح طرح بصیرت عاشورایی پرداخت و گفت: نزدیک به 4 روحانی مبلغ به این مناطق اعزام در قالب‌های مختلف اقدام به بصیرت افزایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این طرح از شب اول محرم تا پایان دهه اول محرم ادامه خواهد داشت، خاطرنشان ساخت: اداره اوقاف و امور خیریه شاهین‌شهر و میمه از نزدیک بر روی اجرای این طرح نظارت خواهد داشت.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+