اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/5/1    کد خبر: 15720087   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

نخستین پیشخوان خدماتی هوشمند سفر در شاهین‌شهر به بهره‌برداری رسید

نخستین پیشخوان خدماتی هوشمند سفر در شاهین‌شهر به بهره‌برداری رسید

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، روز گذشته طی مراسمی با حضور شهردار شاهین‌شهر و برخی از مسؤولان، نخستین پیشخوان خدماتی هوشمند سفر واقع در ایستگاه هوشمند اتوبوس شهید خرازی شاهین‌شهر به بهره‌برداری رسید.


حمید عشقی شهردار شاهین‌شهر در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه شاهین‌شهر در استان اصفهان به‌عنوان پایلوت شهر هوشمند انتخاب‌شده که بسیاری از زیرساخت‌های آن در شهرداری مهیا شده است.

وی در ادامه افزود: حمل‌ونقل هوشمند یکی از مؤلفه‌های اصلی شهر هوشمند است که افتتاح پیشخوان خدماتی هوشمند سفر در ایستگاه شهید خرازی یکی از اقدامات زیربنایی در راستای شهر هوشمند است.

عشقی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب شاهین‌شهر و نیز در راستای خدمات هرچه مطلوب‌تر به شهروندان تلاش خواهیم کرد، همه زیرساخت‌های یک شهر هوشمند در شاهین‌شهر فراهم گردد که برای رسیدن به این مهم همیاری همه مسؤولان شهر ضروری است.

گفتنی است در پیشخوان خدماتی هوشمند سفر واقع در ایستگاه هوشمند اتوبوس شهید خرازی خدماتی ازجمله خدمات و صدور ویزا، تورهای هوایی داخلی و خارجی، صدور بلیط های هواپیما، کشتی، قطار و اتوبوس توسط مجرب‌ترین شرکت‌های مسافرتی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+