اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/4/17    کد خبر: 15719978   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

اراضی گلبافت شاهین‌شهر اتفاقی که در چند دهه گذشته دچار فرسایش شده است

اراضی گلبافت شاهین‌شهر اتفاقی که در چند دهه گذشته دچار فرسایش شده است

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسین ابراهیمی ناغانی صبح امروز در جمع مالکان زمین‌های موسوم به گلبافت که به‌صورت سرزده در صحن علنی شورای شهر شاهین‌شهر اقدام به تجمع کرده بودند، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طبق ماده ۹۵ حق دخالت در اجرا را ندارد، ولی از شهردار و معاونین مربوطه خواستاریم در چهارچوب قانون به‌گونه‌ای عمل نمایند که حق مردم ضایع نشود.


وی افزود: در چهارچوب قانون و در راستای منافع مردم فعالیت کردن هزینه آن برای نظام و سیستم حاکمیتی مقرون به‌صرفه‌تر است، چراکه قبل از هرگونه اتفاقی تصمیم به‌جا و شایسته مدیران باعث جلوگیری از تبعات اجتماعی می‌شود و هم‌اکنون زمان آن رسیده است که به داستان اراضی گلبافت پایان دهیم.

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر خطاب به محمدعلی عزیزی معاون شهرسازی شهرداری گفت: روندی که تاکنون طی شده را پیگیری نمایید و به‌محض اینکه نظر کارشناسی اعلام شد، به‌صورت لایحه‌ای دو فوریت به شورا ارجاع دهید تا این آسیب ۵۰ ساله که استخوان‌لای‌زخم مدیران شهری بوده حل‌وفصل گردد.

پرستو جهانگیری دیگر عضو شورای شهر شاهین‌شهر در جمع معترضین اراضی گلبافت گفت: اراضی موسوم به گلبافت در شاهین‌شهر اتفاقی بوده است که در چند دهه گذشته دچار فرسایش شده اما در دو سال گذشته با همراهی مالکین نتایج مثبتی به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه به مالکان اراضی گلبافت حق می‌دهیم که باوجود جلسات مختلف و وعده‌های متعدد نتیجه پایانی حاصل نشده است، بیان داشت: به دنبال همه‌ی این صبوری‌ها از مالکان خواهشمندم فرصتی در اختیار نمایندگان خود در شورای شهر قرار دهید تا همگام با مدیریت شهری تصمیم جامعی برای برون‌رفت از این مشکل اتخاذ و نتیجه نهایی را به اطلاع همگان برسانیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+