اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/3/30    کد خبر: 15719835   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

تغییر ساعت کاری شهرداری شاهین‌شهر از اول تیرماه سال جاری

تغییر ساعت کاری شهرداری شاهین‌شهر از اول تیرماه سال جاری

 

حمید عشقی در حاشیه نشست صمیمی با رانندگان سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا اظهار کرد: شهرداری علی‌رغم مشکلات اقتصادی از حوزه حمل‌ونقل شهروندان شاهین‌شهر حمایت کرده و در این راستا کمک‌ها و مساعدت‌های مطلوبی به سازمان مربوطه ارائه می‌کند.


وی در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات سنوات گذشته در سازمان مدیریت حمل‌ونقل پرداخت و افزود: با توجه به حساس و مشکل بودن شغل رانندگی، همواره سعی و تلاش ما احقاق حقوق رانندگان خدوم و زحمتکش بوده است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

شهردار شاهین‌شهر ضمن استقبال از برگزاری مستمر نشست با رانندگان اظهار کرد: مدیریت شهری و شورای اسلامی شاهین‌شهر از رانندگان عزیز و خانواده‌های صبور آنان حمایت‌های لازم را خواهد نمود.

وی خاطرنشان کرد: به اطلاع شهروندان ارجمند شاهین‌شهری می‌رسانم، حسب اعلام استانداری اصفهان ساعت کاری شهرداری شاهین‌شهر از روز شنبه ابتدای تیرماه سال جاری تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل تغییر کرد؛ شنبه لغایت چهارشنبه 6:00 صبح الی 13:30 و پنج‌شنبه 6:00 الی 12:30 است.

عشقی متذکر شد: با توجه تغییر ساعت کار کلیه ادارات در راستای کاهش مصرف انرژی در فصل تابستان، سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر به‌منظور رفاه حال مسافرین اقدام به تغییر زمان شروع حرکت سرویس‌ها در کلیه خطوط با دایر نمودن سرویس فوق‌العاده به شرح ذیل می‌باشد؛ حرکت اولین سرویس از شاهین‌شهر (پایانه حافظ) به مقصد اصفهان 5:15 صبح، حرکت، اولین سرویس از اصفهان (بابلدشت) به مقصد شاهین‌شهر ساعت 5 و نیم صبح، حرکت اولین سرویس خطوط داخلی ساعت 5:45 صبح، حرکت اولین سرویس حبیب‌آباد 5:15 صبح است.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+