اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/3/16    کد خبر: 15719681   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

مساحت کل فضای سبز در شاهین‌شهر 324 هکتار است

مساحت کل فضای سبز در شاهین‌شهر 324 هکتار است

 

علی عرب ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با تبریک عید سعید فطر و حلول ماه شوال اظهار کرد: در راستای تأکید شهردار شاهین‌شهر مبنی بر توجه و رسیدگی بیشتر به نقاط کمتر برخوردار شهر شاهین‌شهر به همین خاطر توسعه منظر و فضای سبز در این نقاط آغاز شده است.


وی افزود: در این زمینه تکمیل فضای سبز پارک مسکن مهر به متراژ 7 هزار مترمربع، بوستان سهراب سپهری واقع در محدوده خانه کارگر به مساحت 12 هزار مترمربع و همچنین رفیوژ میانی بلوار یادگار امام (ره) واقع در فاز ۵ گلدیس به متراژ 16 هزار مترمربع آغاز شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر مساحت کل فضای سبز شاهین‌شهر را 324 هکتار در قالب 110 بوستان بزرگ و محله‌ای عنوان کرد و گفت: در این راستا سرانه فضای سبز برای هر شهروند 19 مترمربع شده است.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار فضای سبز شهری نیازمند تعامل و همکاری شهروندان ارجمند برای حفظ و نگهداری آن است، خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه در شبکه آب‌رسانی فضای سبز ضلع شرقی شهر شاهین‌شهر مشکلاتی وجود داشت، اصلاح و تکمیل این شبکه در دستور کار کارشناسان سازمان قرار گرفت.

عرب در ادامه افزود: در این راستا سازمان اقدام به اصلاح شبکه آبیاری و اجرای خط لوله برای آب‌رسانی به فضای سبز شرق شهر نمود که خوشبختانه مشکل فضاهای سبز ازجمله بوستان انقلاب، باغ بانوان و بوستان‌های محله‌ای دیگر مرتفع و در آینده بسیار نزدیک این پروژه مهم به سرانجام خواهد رسید.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+