اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/2/1    کد خبر: 15719233   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

صادق گلی؛ از حضور فعال شهرداری شاهین‌شهر در مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد/ نوری؛ 370 خانوار در مناطق سیل‌زده خوزستان ساماندهی شدند

صادق گلی؛ از حضور فعال شهرداری شاهین‌شهر در مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد/ نوری؛ 370 خانوار در مناطق سیل‌زده خوزستان ساماندهی شدند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حیدر صادق گلی مسؤول امور معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شهرداری شاهین‌شهر به همراه برخی از شهرداری‌های استان اصفهان با 120 نیروی فعال در منطقه 3 اهواز در حال انجام خدمت‌رسانی به مردم عزیز سیل‌زده می‌باشند. وی در ادامه افزود: نیروهای امدادگر اعزامی از شهرداری شاهین‌شهر و دیگر شهرداری‌های استان اصفهان یک سد خاکی به طول 8 کیلومتر و ارتفاع 4 متر برای جلوگیری از نفوذ بیشتر سیل به شهر را ایجاد کرده‌اند.


مسؤول امور معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر تصریح کرد: وسایل کامل امداد و نجات، تجهیزات امداد در سیل شامل کف کش، لجن کش، لوله‌های مخصوص، طناب و چراغ‌های قوه تخصصی ازجمله وسایل و امکاناتی است که به مناطق سیل‌زده استان خوزستان اعزام‌شده است.

*ساماندهی 370 خانوار در شهرها و روستاهای سیل‌زده خوزستان

همچنین بهرام نوری مدیر روابط عمومی شهرداری شاهین‌شهر قبلاً در گفت‌وگویی با رسانه‌ها عنوان کرده بود: با توجه به بارندگی‌های اخیر در برخی از استان‌های کشور و جاری شدن سیل در شهرها و روستاها و وارد شدن خسارت به هم‌وطنان عزیزمان در استان‌هایی مثل، گلستان، ایلام، لرستان و خوزستان، بر حسب وظیفه انسانی و تأکید شهردار شاهین‌شهر، برخی از کارکنان داوطلب شهرداری و نیروهای مردمی شهر در قالب کاروان به استان خوزستان اعزام شدند. وی در ادامه افزود: در این راستا نیروهای امدادرسان با استقرار در شهرها و روستاهای سیل‌زده  استان خوزستان، کار ساماندهی 370 خانوار و تأمین نیازهای اولیه آنان را انجام دادند. نوری ادامه داد: کاروان اعزامی همچنین فعالیت‌هایی نظیر مقاوم‌سازی سیل بندهای اطراف شهرها و روستاها و جابه‌جایی اغذیه برای سیل‌زدگان را انجام دادند. وی تصریح کرد: در صورت نیاز بیشتر امداد رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده، به یاری آن عزیزان خواهیم شتافت.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+