اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15719040   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

دکتر مقدسی؛ کارشناس استانداری اظهارات این‌جانب را تائید و کذب بودن اتهامات عدالت‌خواهی شاهین‌شهر را روشن کرد

دکتر مقدسی؛ کارشناس استانداری اظهارات این‌جانب را تائید و کذب بودن اتهامات عدالت‌خواهی شاهین‌شهر را روشن کرد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا اصفهان، دکتر حمیدرضا مقدسی رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر در پاسخیه دهم خود به ادعای مطرح‌شده از سوی جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر آورده است؛


 بسم‌الله الرحمن الرحیم

مسئول کانال موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر

جناب آقای محمدامین یوسفی

با سلام

احتراماً در خصوص فایل صوتی منتسب به کارشناس استانداری اصفهان به استحضار می‌رساند پاسخ طرف متقابل در مکالمه تلفنی شما، سراسر در تائید اظهارات این‌جانب(حمیدرضا مقدسی) بوده و الحمدالله به دست خود عدالت‌خواهی مهر تائید بر اظهارات این‌جانب و کذب اتهامات خودتان زده ‌شد. صرف‌نظر از اینکه هویت شخص طرف مکالمه شما منتسب به‌عنوان کارشناس استانداری مشخص نشده لیکن جای آن داشت که عدالت‌خواه از خود مدیرکل محترم شهری استانداری(دکتر علی‌اصغر ذاکری هرندی) استعلام فرمایند تا صحت مفاد نامه این‌جانب بیش‌ازپیش برای شما ثابت گردد!! زیرا دکتر ذاکری خود مخاطب نامه این‌جانب بوده است و اگر مفاد آن دارای ایراد بوده لذا نباید آن را اجرا می‌نمود!! و اما شرح موضوع:

  • این‌جانب در نوشته هشتم خود عنوان داشته‌ام که بخشنامه 31948 درخصوص منع به‌کارگیری نیرو توسط شرکت پسماند برای انجام‌وظیفه به‌عنوان کارمندان داخلی شهرداری و سازمان‌های وابسته است، درحالی‌که نامه این‌جانب مربوط به نیروهای پسماند و برای انجام وظایف خود شرکت پسماند است و لذا خارج از مفاد بخشنامه است. کارشناس منتسب به استانداری هم در مکالمه خود همین موضوع را تائید و بر تمایز بین سازمان‌ها با شرکت پسماند تصریح نموده است. منتها عدالت‌خواهی مجدداً با عجله و با هدف عناد و لجاجت برای تخریب دیگری مبادرت به شبهه افکنی نموده است!!
  • موضوع نامه این‌جانب مربوط به قرارداد حجمی شرکت پسماند است که طبق بخشنامه استنادی خود شما مجاز بوده است!! ظاهراً شما در کارتان آن‌قدر عجله نموده‌اید که یادتان رفته قرارداد حجمی پسماند را مطالعه فرمایید!! می‌توانید به رابطتان یعنی همان عضو شورای محکوم به ‌تعلیق بفرمائید که قرارداد را هم برایتان آورده و مطالعه بفرمائید!!
  • مدیریت شرکت پسماند خود اعلام داشته که برای انجام رفت و روب شهر دچار کسری نیرو است و شورا هم موضوع را تصویب و مقرر داشته که از بین مراجعین به شورا و معرفی‌شدگان آقای حسینعلی حاجی‌دلیگانی، به شرکت پسماند معرفی تا کسری نیروهای اعلامی خود را از بین ایشان انتخاب نماید. لذا اعلام کسری نیرو توسط خود شرکت پسماند و برای انجام کار خودش بوده و ربطی به شورا نداشته است!!

مع‌الوصف هیچ نیرویی به پسماند تحمیل یا دیکته نشده بلکه خود ایشان با بررسی و انجام تست‌های لازم نسبت به‌گزینش آن‌ها اقدام نموده‌اند. نیروهای موضوعه مربوط به کار حجمی و به تقاضای خود پسماند بوده و کاملاً قانونی و منطبق بر مفاد بخشنامه است. کمیسیون تطبیق مصوبات شوراها نیز در راستای ماده80 قانون شوراها، مصوبه موردنظر شورا را تائید و لذا نامه موردنظر تمامی مراحل قانونی خود را طی نموده است. در انتها تأکید می‌نمایم افتخار این‌جانب این است که از بین نیروهای بی‌کار سطح شهر تعدادی را ولو برای جاروب‌زنی مشغول بکار نموده و معیشت خانواده‌های ایشان را تأمین نموده‌ام!! در مقابل دوستان شما تعداد بسیاری از کارگرها را از کار و زندگی ساقط و با دستمزد آنان به سفر اتریش رفته‌اند (عکس1)!

                         

یا اینکه طی جلسات با اعضای محکوم‌به تعلیق، رفقای خود را در سازمان رفاهی وارد کرده‌اید(عکس 2و3) !  

           

حجت الاسلام هاشم خدارحمی عضو عدالتخواه که در شورای سازمان رفاهی شهرداری نصب گردیده(3)

والسلام علی من‌اتبع الهدی

حمیدرضا مقدسی

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+