اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/12    کد خبر: 15714685   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

دیدار جمعی از مدیران شرکت دانش‌بنیان رادشید با امام‌جمعه اصفهان/تنها راه نجات اقتصاد کشور حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی است

دیدار جمعی از مدیران شرکت دانش‌بنیان رادشید با امام‌جمعه اصفهان/تنها راه نجات اقتصاد کشور حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی است

  امام‌جمعه اصفهان گفت: در جلسات و تریبون‌های مختلف بر این موضوع همواره تأکید کرده‌ام که تنها راه نجات اقتصاد کشور حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان؛ صبح امروز ۶ اسفندماه ۱۳۹۶ جمعی از مدیران شرکت مهندسی و دانش‌بنیان رادشید طراح و تولیدکننده انواع ردیاب ودستگاه‌های امنیتی در کشور با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبائی نژاد امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان  با وی دیدار و معظم اله را در جریان آخرین دستاوردهای این حوزه قرار دادند.

آیت‌الله طباطبائی نژاد با اشاره به احادیثی از امام صادق(ع) اظهار کرد: تولید و ترویج کالای ایرانی راهکاری مهم در دستیابی به رونق اقتصادی و رکنی پایه‌ای در توسعه پایدار محسوب می‌شود.


وی افزود: استفاده از کالاهای تولید داخل موضوع بسیار مهمی می‌باشد که مقام معظم رهبری نیز به اهمیت آن بسیار تأکید دارند چراکه آنرا اهرمی مناسب برای بی‌نیازی و استقلال کشور در عرصه‌های مختلف به‌خصوص بین الملل می‌بینند.

امام جمعه اصفهان گفت: در جلسات و تریبون‌های مختلف بر این موضوع همواره تأکید کرده‌ام که تنها راه نجات اقتصاد کشور حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی می‌باشد، چرا که امروزه با تکیه بر دانش بومی متخصصان داخلی است که توانسته‌ایم موشک هایی با تکنولوژی روز دنیا بسازیم و لرزه بر اندام آمریکا و اسراییل بی اندازیم.

وی با اشاره به اینکه در حمایت مردم از تولیدات داخلی کارخانه‌جات کشور نیز مجبور به تولید اجناس بهتری می‌شوند، تصریح کرد: دولتمردان و حزب‌اللهی پیش از مردم باید حمایت از اجناس داخلی را با مصرف کردن و ترجیح دادن آن به اجناس خارجی سرلوحه کاری خود قرار دهند.

آیت‌الله طباطبائی نژاد با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان، گفت: بانک‌ها یکی از ارگان‌هایی هستند که می‌توانند در پیشرفت تولید داخلی کمک کنند.   در ابتدای این دیدار حمزه محمدی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان رادشید ضمن تقدیر و تشکر از مواضع امام‌جمعه اصفهان در حمایت از تولیدات داخلی گزارشی از عملکرد شرکت دانش‌بنیان رادشید را در حوزه تولید و اشتغال ارائه کردند. همچنین مدیران شرکت دانش‌بنیان رادشید توانستند در این ملاقات با همراهی امام‌جمعه اصفهان با قدرت الله نوروزی شهردار شهر اصفهان دیدار و وی را در جریان آخرین دستاوردهای مجموعه مهندسی رادشید در زمینه حمل‌ونقل عمومی به خصوص در حوزه شهری (اتوبوس و تاکسی) قرار دهند. انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+